Aby było wygodnie prowadzić samochód, układ kierowniczy może zawierać wspomaganie hydrauliczne (hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego). Układ kierowniczy ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo na drodze, dlatego zawsze musi być w dobrym stanie. Nawet niewielka awaria może prowadzić do utraty prowadzenia samochodu, co znacznie zwiększa prawdopodobieństwo wypadku.
Sprzęt MSG Equipment do diagnostyki i naprawy zespołów układu hydraulicznego wspomagania kierownicy jest prezentowany przez testery i stanowiska do:
Diagnostyki elementów układu w samochodzie
Testery MS610 i MS611 pozwalają określić stan techniczny urządzeń i potrzebę ich demontażu z samochodu w celu późniejszej naprawy.
Diagnostyki zdemontowanych urządzeń
Stanowiska MS502M i MS604 pozwalają zidentyfikować przyczynę nieprawidłowego działania przekładni kierowniczej i hydraulicznej pompy wspomagania kierownicy, a także przeprowadzić kontrolę po naprawie.
Obsługi i naprawy układu hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego
Stanowisko MS603N zapewnia przepłukanie hydraulicznego układu kierowniczego pojazdu, a w razie potrzeby można sprawdzić przekładnię kierowniczą zdemontowaną z pojazdu. Maszyna MS402 pomaga równomiernie wypolerować trzpień przekładni kierowniczej przywracając sprawność części, której wymiana może być dość trudna do wykonania.
MSG Equipment zapewnia bezpłatne wsparcie techniczne wszystkim nabywcom specjalistycznego sprzętu. Nasi konsultanci udzielą szczegółowych informacji na temat kosztów i wysyłki sprzętu dla Twojego regionu. W tym celu skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub w dowolny dogodny sposób wskazany w sekcji Kontakt.
Stanowisko MS504 pozwala ocenić sprawność i dane wyjściowe jedno-i dwuobwodowych pomp hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego z napędem mechanicznym i pozwala symulować działanie testowanej pompy w samochodzie.
MS502M – stanowisko służy do oceny stanu technicznego przekładni kierowniczych ze wspomaganiem hydraulicznym i pozwala określić obecność i charakter usterki.
MS503N to uniwersalne stanowisko do układu hydraulicznego wspomagania kierownicy samochodu z zasilaniem sieciowym 230V. Stanowisko umożliwia przepłukanie układu i sprawdzenie stanu technicznego przekładni kierowniczej i pompy wspomagania hydraulicznego.
Tester MS511 jest przeznaczony do testowania elementów hydraulicznego wspomagania kierownicy: pompy i przekładni, w samochodzie bez demontażu urządzeń. Tester pozwala określić stan techniczny urządzeń i potrzebę ich późniejszego demontażu z samochodu w celu naprawy.
Urządzenie MS510 służy do diagnozowania układu hydraulicznego kierownicy poprzez określenie ciśnienia wytwarzanego przez pompę hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego samochodu w różnych trybach pracy (z obciążeniem i bez obciążenia).
Przeznaczone do szybkiego mocowania obiektów cylindrycznych o średnicy od 35 do 85 mm z siłą docisku do 1400 N. Sterowanie imadłem odbywa się za pomocą pneumatycznego dystrybutora. Ciśnienie robocze od 6-10 bar. Producent: MSG Equipment
Mechanizm zapewnia najbardziej wiarygodną i kompletną ocenę stanu technicznego przekładni kierowniczej ze wspomaganiem hydraulicznym i elektrycznym oraz pozwala wykryć usterki, które pojawiają się tylko wtedy, gdy występuje opór przed ruchem tłoka przekładni kierowniczej.
Maszyna do polerowania MS402 jest przeznaczona do szlifowania i polerowania różnych wałów, tłoków przekładni kierowniczych i innych produktów w celu usunięcia korozji i uzyskania wymaganej chropowatości powierzchni.