Stanowisko MS604 pozwala ocenić sprawność i dane wyjściowe jedno-i dwuobwodowych pomp hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego z napędem mechanicznym i pozwala symulować działanie testowanej pompy w samochodzie.
MS502M – stanowisko służy do oceny stanu technicznego przekładni kierowniczych ze wspomaganiem hydraulicznym i pozwala określić obecność i charakter usterki.
MS603N to uniwersalne stanowisko do układu hydraulicznego wspomagania kierownicy samochodu z zasilaniem sieciowym 230V. Stanowisko umożliwia przepłukanie układu i sprawdzenie stanu technicznego przekładni kierowniczej i pompy wspomagania hydraulicznego.
Tester MS611 jest przeznaczony do testowania elementów hydraulicznego wspomagania kierownicy: pompy i przekładni, w samochodzie bez demontażu urządzeń. Tester pozwala określić stan techniczny urządzeń i potrzebę ich późniejszego demontażu z samochodu w celu naprawy.
Urządzenie MS610 służy do diagnozowania układu hydraulicznego kierownicy poprzez określenie ciśnienia wytwarzanego przez pompę hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego samochodu w różnych trybach pracy (z obciążeniem i bez obciążenia).
Przeznaczone do szybkiego mocowania obiektów cylindrycznych o średnicy od 35 do 85 mm z siłą docisku do 1400 N. Sterowanie imadłem odbywa się za pomocą pneumatycznego dystrybutora. Ciśnienie robocze od 6-10 bar. Producent: MSG Equipment
Mechanizm zapewnia najbardziej wiarygodną i kompletną ocenę stanu technicznego przekładni kierowniczej ze wspomaganiem hydraulicznym i elektrycznym oraz pozwala wykryć usterki, które pojawiają się tylko wtedy, gdy występuje opór przed ruchem tłoka przekładni kierowniczej.
Maszyna do polerowania MS402 jest przeznaczona do szlifowania i polerowania różnych wałów, tłoków przekładni kierowniczych i innych produktów w celu usunięcia korozji i uzyskania wymaganej chropowatości powierzchni.