Urządzenie MS610 służy do diagnozowania układu hydraulicznego kierownicy poprzez określenie ciśnienia wytwarzanego przez pompę hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego samochodu w różnych trybach pracy (z obciążeniem i bez obciążenia).
Masa, kg | 1.5 |
Wymiary (DxSxW), mm | 180*80*300 |
Płyn roboczy | ATF |
Manometr, bar | 0-250 |
Urządzenie MS610 służy do diagnozowania układu hydraulicznego kierownicy poprzez określenie ciśnienia wytwarzanego przez pompę hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego samochodu w różnych trybach pracy (z obciążeniem i bez obciążenia).
Zastosowanie:
MS610 służy do badania ciśnienia wytwarzanego przez pompę hydraulicznego wspomagania kierownicy, a także do określania usterek przekładni, które można śledzić na podstawie odczytów manometru tego urządzenia. Tester pozwala zidentyfikować takie usterki, jak zużycie pompy, zużycie dystrybutora, defekty pierścieniowe w obudowie cylindra.
Zalety:
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Masa, kg | 1.5 |
Wymiary (DxSxW), mm | 180*80*300 |
Płyn roboczy | ATF |
Manometr, bar | 0-250 |
Aby przetestować układ hydrauliczny wspomagania kierownicy, należy podłączyć urządzenie MSG MS610 do magistrali wysokiego ciśnienia. W tym celu należy odłączyć odpowiedni przewód od pompy, podłączyć złączki do pompy pompy i do magistrali, połączyć te złączki z przewodami wysokociśnieniowymi urządzenia. Następnie należy włączyć zapłon samochodu i uruchomić silnik, ponieważ pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy jest napędzana za pomocą przekładni pasowej lub zębatej z wału korbowego silnika spalinowego.
Badanie układu hydraulicznego wspomagania kierownicy odbywa się na biegu jałowym silnika. Obrót wału pompy w tym trybie jest wystarczający do uzyskania wymaganej wydajności testowanej jednostki.
Następnie jest wykonywany odczyt manometru przy otwartym kurku MSG MS610. Kierownica obraca się z jednej skrajnej pozycji do drugiej. W skrajnych pozycjach (przytrzymywać nie dłużej niż 5 s) ciśnienie w układzie ma być maksymalne i odpowiadać ciśnieniu wytwarzanemu przez pompę przy zablokowanym kurku urządzenia.
Gwałtowne odchylenie strzałki manometru MS610, podczas obracania kół sterowanych z jednej skrajnej pozycji do drugiej będzie wskazywać na istnienie pierścieniowego zużycia w środkowej części cylindra hydraulicznego przekładni kierowniczej.
Należy pamiętać, że podczas naprawy urządzeń hydraulicznego wspomagania kierownicy może być potrzebna maszyna do polerowania przekładni kierowniczej.