KABLE FLEXRAY DO DIAGNOSTYKI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNEGO WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO
W nowoczesnych modelach samochodów produkcji niemieckiej do komunikacji między szyną elektryczną a innymi jednostkami sterującymi używana jest szybsza, bardziej niezawodna i chroniona magistrala FlexRay. Główną cechą magistrali jest to, że jest Time-triggered, tj. każda jednostka sterująca ma określony przedział czasu na przesyłanie danych. Dane wysyłane w dowolnym czasie nie dotrą do miejsca docelowego i mogą spowodować awarię całej magistrali. Ta cecha magistrali FlexRay powoduje duże trudności w diagnozowaniu przekładni elektrycznego wspomagania układu kierowniczego niezależnie od samochodu.
Jak zdiagnozować przekładni kierownicze napędzane magistralą FlexRay?
Do diagnozowania przekładni kierowniczych FlexRay stosuje się Tester MS561 i specjalne kable FlexRay. Każdy kabel FlexRay w swojej konstrukcji zawiera jednostkę synchronizacji z magistralą FlexRay, dzięki której dane są wymieniane między jednostką sterującą magistrali a testerem MS561.
Jednostka synchronizacji FlexRay została zaprojektowana tak, aby zapewnić pełną diagnostykę przekładni kierowniczych FlexRay. Pozwala to na zdemontowanej przekładni wykonywać wszystkie te same operacje, co na zamontowanej w samochodzie, m.in.:
• odczyt i usuwanie błędów;
• wyświetlenie danych w czasie rzeczywistym;
• odczyt informacji przechowywanych w jednostce sterującej;
• kodowanie;
• aktualizacja oprogramowania;
• kalibracja czujników;
itp.
Kupić kable do diagnostyki przekładni kierowniczych elektrycznego wspomagania układu kierowniczego
Możesz kupić specjalne narzędzie do serwisu samochodowego, kontaktując się z nami pod numerami telefonów wskazanymi na stronie „Kontakt”. Wysyłka odbywa się do państw na całym świecie.
Kabel MS-39002 (202F) umożliwia testerowi MS561 diagnostykę przekładni kierowniczej samochodów AUDI, pracujących na protokole FlexRay.
Kabel MS-39003 (203F) umożliwia testerowi MS561 diagnostykę przekładni kierowniczej samochodów BMW, pracujących na protokole FlexRay.
Kabel MS-39004 (204F) umożliwia testerowi MS561 diagnostykę przekładni kierowniczej samochodów: BMW, MINI, pracujących na protokole FlexRay.
Kabel MS-39005 (205F) umożliwia testerowi MS561 diagnostykę przekładni kierowniczej samochodów: AUDI, BENTLEY, BOVA, PORSCHE, VOLKSWAGEN, pracujących na protokole FlexRay.
Kabel MS-39006 (206F) umożliwia testerowi MS561 diagnostykę przekładni kierowniczej samochodów: BMW, MINI, pracujących na protokole FlexRay.
Kabel MS-39008 (208F) umożliwia testerowi MS561 diagnostykę przekładni kierowniczej samochodów MERCEDES-BENZ, pracujących na protokole FlexRay.
Kabel MS-39009 (209F) umożliwia testerowi MS561 diagnostykę przekładni kierowniczej samochodów BMW, pracujących na protokole FlexRay.