Nowoczesny samochód elektryczny jest samochodem dość skomplikowanym technicznie, wymagającym należytej uwagi i terminowej obsługi technicznej. Ta procedura jest niezwykle ważna dla zapewnienia niezawodności, trwałości, bezpieczeństwa i wyższej wartości samochodu, gdy jest sprzedawany na rynku wtórnym, dlatego ma być regularnie wykonywana.
Należy rozumieć, że samochody z napędem elektrycznym znacznie różnią się od standardowych pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi. Dlatego naprawa wielu podzespołów samochodu elektrycznego może odbywać się tylko przez serwisy dealerskie.
Do niedawna pozostawało to niezmienione, ponieważ tylko dealerskie serwisy posiadały niezbędną dokumentację naprawczą, specjalistyczny sprzęt i narzędzia do obsługi i rozwiązywania wszelkich problemów z pojazdami elektrycznymi. Dziś sytuacja zmienia się dzięki opracowaniu naszej firmy.
Od teraz każdy niezależny serwis lub stacja obsługi może wybrać i zamówić niezbędny profesjonalny sprzęt do diagnostyki, naprawy i obsługi pojazdów elektrycznych. Jest to opłacalna inwestycja w twój biznes, ponieważ taki krok przyciągnie nowych klientów, a tym samym zwiększy zysk.
Zapotrzebowanie na pojazdy elektryczne rośnie z roku na rok. Lider w produkcji samochodów elektrycznych – Tesla - produkuje je już w milionach egzemplarzy. Jednocześnie istnieje kolejka klientów, którzy chcą zamówić zupełnie nowy samochód Tesli z najnowszej kolekcji. W tym samym czasie, nawet w Warszawie jest jeszcze bardzo mało usług samochodowych, gdzie mogą zaoferować profesjonalną diagnostykę i naprawę samochodu elektrycznego Tesla.
Samochody Tesli tak bardzo różnią się od innych pojazdów elektrycznych, że ich obsługa i naprawa są odrębną działalnością serwisu. Jaka jest trudność w diagnozowaniu Tesli?
Czego potrzebujesz, aby profesjonalnie zdiagnozować, przeprowadzić obsługę i naprawę pojazdów elektrycznych Tesla? Oczywiście najważniejszym czynnikiem są kwalifikacje i doświadczenie mechaników samochodowych w Twoim serwisie. Równie ważnym punktem jest obecność specjalistycznego sprzętu. Jednym z takich narzędzi jest skaner diagnostyczny Loki, którego zamówienie i zakup oferujemy.
Korzystając z tego sprzętu, możesz:
Oprogramowanie Loki jest stale aktualizowane, dodawane są nowe moduły oprogramowania, które rozszerzają funkcjonalność i możliwości skanera Loki.
Sam przekonasz się, że diagnostyka i obsługa samochodów elektrycznych nie są przedsięwzięciem złożonym. Wszystko, co potrzebujesz do świadczenia takiej usługi, to obecność wykwalifikowanego personelu przeszkolonego do pracy ze specjalnym sprzętem diagnostycznym.
Tester MS800 przeznaczony do diagnostyki wysokonapięciowych akumulatorów niklowo-metalowo-wodorkowy (Ni-Mh) i litowo-jonowych (Li-ion) samochodów hybrydowych i pojazdów elektrycznych.
Tester MS800А przeznaczony do diagnostyki wysokonapięciowych akumulatorów niklowo-metalowo-wodorkowy (Ni-Mh) i litowo-jonowych (Li-ion) samochodów hybrydowych i pojazdów elektrycznych. Tester umożliwia jednoczesne testowanie 12 modułów baterii.
Tester MS801 przeznaczony do diagnozowania modułów litowo-jonowych akumulatorów wysokiego napięcia pojazdów elektrycznych i pojazdów hybrydowych, a także 48-woltowych akumulatorów „miękkich hybryd” (MHEV).
LOKI realizuje wszystkie niezbędne funkcje serwisowe do naprawy i obsługi samochodów Tesla Model S, Model X, Model 3 i Model Y.
Dodatkowe oprogramowanie, które rozszerza funkcjonalność urządzenia Loki i umożliwia edycję ukrytych parametrów konfiguracyjnych samochodu Tesla Model 3.
Dodatkowe oprogramowanie, które rozszerza funkcjonalność urządzenia Loki i pozwala przypisać klucz do samochodu Tesla Model X, nawet jeśli wszystkie klucze zostaną utracone.
Kabel LAN do podłączenia Tesla Model S dorestyle (<2015) do urządzenia Loki.
Kabel LAN do Tesla Model S dorestyle (<2015), Tesla Model S restyle, Model X, do urządzenia Loki.
Kabel СAN do podłączenia Tesla Model S restyle, Model X,do urządzenia Loki.