Sprzęt MSG Equipment wyróżnia się przyzwoitą jakością i niezawodnością, jednak w trakcie eksploatacji każdego sprzętu prędzej czy później pojawiają się problemy techniczne związane z jego obsługą i naprawą.
Nasz doświadczony zespół pomoże Ci rozwiązać problemy związane z działaniem naszego sprzętu, a także odpowie na wszelkie pytania dotyczące serwisu.
Możesz zadać interesujące Cię pytanie wypełniając formularz kontaktowy w sekcji „Skontaktuj się z nami”. Można również skontaktować się z nami telefonicznie lub jednym ze sposobów podanych na stronie internetowej.
Aby zwiększyć szybkość uzyskania odpowiedzi na pytania, stworzyliśmy formularz „Pytanie - Odpowiedź”, z którym zachęcamy do zapoznania się przed zadaniem pytania.
Odpowiedź: Najczęstszą przyczyną takich przypadków jest nieprawidłowe podłączenie testowanego urządzenia. Dlatego przed poszukiwaniem rozwiązania zalecamy sprawdzenie poprawności połączenia zgodnie z instrukcją użytkowania dołączoną do stanowiska/urządzenia. Dalszą opcją rozwiązania problemu jest aktualizacja oprogramowania układowego, które można pobrać z naszej strony internetowej. W każdym razie możesz skontaktować się z nami w jeden z wymienionych sposobów, przetestujemy identyczny regulator napięcia w naszych laboratoriach i podamy wynik.
Odpowiedź: Taka sytuacja jest możliwa w wyniku naruszenia zasad obsługi sprzętu lub w wyniku tętnienia napięcia obwodu zasilania.
Odpowiedź: Nasz zespół nieustannie pracuje nad ulepszeniem konstrukcji i oprogramowania sprzętu, co może powodować niewielkie rozbieżności z funkcjami i oprogramowaniem opisanymi w instrukcji obsługi sprzętu.
Odpowiedź: Ze względu na cechy konstrukcyjne elektrycznej części stanowiska/ urządzenia, przeprowadzenie aktualizacji oprogramowania układowego w warunkach serwisu samochodowego możliwe jest nie dla wszystkich modeli sprzętu.
Odpowiedź: Zdecydowanie nie zalecamy samodzielnego naprawiania ani konfigurowania naszego sprzętu (z wyjątkiem osobno określonych przypadków), ale ostateczny wniosek w sprawie gwarancji możemy wyciągnąć tylko wtedy, gdy urządzenie/stanowisko lub jego podzespół zostanie dostarczony do nas w celu naprawy.
Odpowiedź: W przypadku, gdy nasi pracownicy mają doświadczenie w naprawie takich jednostek / podzespołów, postaramy się pomóc, korzystając z powyższych sposobów komunikacji.
Odpowiedź: Niezależnie od tego, czy stosowany sprzęt firmy MSG Equipment jest objęty gwarancją, czy nie, samodzielna naprawa nie jest zalecana. W niektórych przypadkach (znaczna odległość od centrum serwisowego, skrócenie przestojów uszkodzonego sprzętu) jednak możemy w trybie telefonicznym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej udzielić niezbędnych wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów i wyboru części zamiennych do naprawy. Możemy również pomóc Ci zdalnie zdiagnozować i skonfigurować stanowiska MS111, MS561 za pośrednictwem Internetu.
Odpowiedź: Najczęstszą przyczyną tej awarii jest spalenie styków rozrusznika magnetycznego PMS. Rozwiązaniem problemu jest wymiana rozrusznika na nowy.
Odpowiedź: Podczas badania tego rodzaju regulatora napięcia należy wybrać tryb SIG.
Do kontaktu z działem pomocy technicznej zalecamy wcześniejsze zapisanie numeru sprzętu, który można znaleźć na tylnej / bocznej ścianie urządzenia / stanowiska firmy MSG Equipment.