Mechanizm zapewnia najbardziej wiarygodną i kompletną ocenę stanu technicznego przekładni kierowniczej ze wspomaganiem hydraulicznym i elektrycznym oraz pozwala wykryć usterki, które pojawiają się tylko wtedy, gdy występuje opór przed ruchem tłoka przekładni kierowniczej.
Wymiary (DxSxW), mm |
1400×350×300 |
Masa, kg |
63,5 |
Ciśnienie robocze powietrza, bar |
od 2 do 10 |
Maksymalne obciążenie tłoku, kg. |
250 |
Mechanizm zapewnia najbardziej wiarygodną i kompletną ocenę stanu technicznego przekładni kierowniczej ze wspomaganiem hydraulicznym i elektrycznym oraz pozwala wykryć usterki, które pojawiają się tylko wtedy, gdy występuje opór przed ruchem tłoka przekładni kierowniczej.
Zastosowanie:
Mechanizm MS521 został zaprojektowany do współpracy ze stanowiskiem MS502M i sterownikiem MS561 i zapewnia opór przed ruchem tłoka przekładni kierowniczej symulując obciążenie obracania kół samochodu. Umożliwia to określenie w hydraulicznym wspomaganiu układu kierowniczego: wystąpienie wycieków w dystrybutorze, stanu centralnego uszczelnienia cylindra hydraulicznego, wystąpienie zużycia obudowy w środkowej części cylindra hydraulicznego.
Podczas diagnozowania przekładni kierowniczych z elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego mechanizm pozwala wykryć nieprawidłowe działanie mechanicznej części przekładni.
Zalety:
Zestaw:
Wymiary (DxSxW), mm |
1400×350×300 |
Masa, kg |
63,5 |
Ciśnienie robocze powietrza, bar |
od 2 do 10 |
Maksymalne obciążenie tłoku, kg. |
250 |