Tester MS511 jest przeznaczony do testowania elementów hydraulicznego wspomagania kierownicy: pompy i przekładni, w samochodzie bez demontażu urządzeń. Tester pozwala określić stan techniczny urządzeń i potrzebę ich późniejszego demontażu z samochodu w celu naprawy.
Wymiary (DxSxW), mm |
400×310×165 |
Masa, kg |
11 |
Płyn roboczy |
ATF |
Manometr, bar |
od 0 do 160 |
Przepływomierz, l/min |
od 2 do 10 |
Tester MS511 jest przeznaczony do testowania elementów hydraulicznego wspomagania kierownicy: pompy i przekładni, w samochodzie bez demontażu urządzeń. Tester pozwala określić stan techniczny urządzeń i potrzebę ich późniejszego demontażu z samochodu w celu naprawy.
Zastosowanie:
Tester MS511 jest podłączany do magistrali wysokiego ciśnienia układu hydraulicznego wspomagania układu kierowniczego i pozwala określić sprawność elementów układu hydraulicznego: pompy i przekładni kierowniczej.
W konstrukcji MS511 przewidziano przepływomierz i manometr do określania przepływu i ciśnienia płynu roboczego. W zależności od trybów badania możliwe jest określenie maksymalnego ciśnienia wytwarzanego przez pompę, sprawność przekładni kierowniczej w położeniu środkowym, skrajnym lewym i skrajnym prawym.
Tester umożliwia również badanie pomp Elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego, współpracując ze testerem MS561 PRO.
Zalety:
Wymiary (DxSxW), mm |
400×310×165 |
Masa, kg |
11 |
Płyn roboczy |
ATF |
Manometr, bar |
od 0 do 160 |
Przepływomierz, l/min |
od 2 do 10 |