Profesjonalny sprzęt do diagnostyki urządzeń EPS renomowanego producenta jest niezbędny dla każdego nowoczesnego serwisu samochodowego. Pozwala to reagować na realia rynku napraw samochodowych i zapewniać wysokiej jakości usługi właścicielom samochodów.
Dlaczego sprzęt do naprawy szyn kierowniczych jest tak poszukiwany? To dość proste: większość nowoczesnych samochodów jest wyposażona w elektryczne wspomaganie kierownicy. Pozwala to na wygodniejszą jazdę i zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo podczas jazdy.
Jak każdy inny zespół samochodu, elektryczny układ wspomagania kierownicy wymaga konserwacji, diagnostyki w przypadku nieprawidłowego działania i naprawy. Profesjonalna diagnostyka jednostek EPS jest możliwa, jeśli używasz sprzętu renomowanego producenta MSG Equipment.
Kluczowymi elementami urządzeń do diagnostyki i naprawy elektrycznych układów wspomagania kierownicy MSG Equipment są:
• tester MS561, który służy do testowania i sprawdzania zdemontowanego wspomagania elektrycznego;
• zestaw kabli, za pomocą których MS561 jest podłączony do testowanego urządzenia;
• dodatkowe wyposażenie do kontroli i testów;
• zestaw specjalistycznych narzędzi samochodowych do demontażu i montażu zespołów elektrycznego wspomagania kierownicy.
Aby skutecznie diagnozować i naprawiać, personel serwisu samochodowego może przejść szkolenie i dokształcanie.
Tester MS561 PRO przeznaczony do diagnostyki zdemontowanych z samochodu urządzeń elektrycznego wspomagania układu kierowniczego sterowanych za pomocą protokołów: CAN, CAN-FD i FlexRay, a także sterowanych przez dwie niezależne magistrale CAN. W maksymalnej konfiguracji tester pozwala zdiagnozować prawie 4000 modeli urządzeń samochodowych, w tym...
Uniwersalny Kabel FlexRay MS39000 przeznaczony do diagnostyki zdemontowanych z samochodu podzespołów elektrycznego wspomagania układu kierowniczego sterowanych za pomocą protokołów FlexRay. Dzięki jego konstrukcji można jednym kablem sprawdzić dowolne przekładnie kierownicze FlexRay.
System przechowywania kabli diagnostycznych EPS umożliwia: uporządkowanie przechowywanych kabli diagnostycznych; szybkie znalezienie odpowiedniego kabla; utrzymanie porządku w miejscu pracy; zabezpieczenie kabli przed splątaniem i uszkodzeniami mechanicznymi. MS410 jest zalecany do zakupu przy użyciu 10 lub więcej kabli.
MS550 stworzony do współpracy ze testerem MS561 i jest przeznaczony do diagnozowania przekładni kierowniczych ze wspomaganiem elektrycznym bez jednostki sterującej (zwykle dla japońskich marek samochodów). Producent: MSG Equipment
MS570 - stół mistrza DO naprawy elektroniki jest przeznaczony do wysokiej jakości organizacji miejsca pracy: Przystosowany do pracy ze sprzętem diagnostycznym do naprawy przekładni kierowniczych ze sterownikiem elektrycznego wspomagania układu kierowniczego. MS561 Ma dwa wbudowane zasilacze laboratoryjne. Zapewnia oświetlenie w obszarze...
Skaner VAS 5054A jest uniwersalnym rozwiązaniem w diagnostyce i naprawie pojazdów grupy VAG od 1988 roku do chwili obecnej, takich jak: VW, Seat, Skoda, Audi.
MS-35670 jest przeznaczony do podłączenia przekładni kierowniczych, kolumn ze wspomaganiem elektrycznym oraz pomp elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego pracujących poprzez protokół CAN do sterownika MS561 w celu ich diagnostyki.