MS503N to uniwersalne stanowisko do układu hydraulicznego wspomagania kierownicy samochodu z zasilaniem sieciowym 230V. Stanowisko umożliwia przepłukanie układu i sprawdzenie stanu technicznego przekładni kierowniczej i pompy wspomagania hydraulicznego.
Napięcie zasilania, V |
230 |
Moc silnika elektrycznego, kW |
2.2 |
Wymiary (DxSxW), mm |
600×610×1180 |
Masa, kg |
83 |
Przepływomierz, l/min |
od 0 do 18 |
Manometr, bar |
od 0 do 160 |
Pojemność zbiornika czystego płynu, l |
18 |
Pojemność zbiornika brudnego płynu, l |
18 |
Płyn roboczy |
ATF DEXRON III |
Czujnik poziomu płynu |
Tak |
Wytworzone ciśnienie w układzie, bar |
140 |
Wytworzony przepływ cieczy, l/min |
5.6 |
Płukanie układu hydraulicznego |
|
Badane parametry |
Stopień zanieczyszczenia płynu myjącego
|
Badanie pompy wspomagania hydraulicznego |
|
Parametry mierzone |
Ciśnienie - Wyciek |
Badane parametry |
- Zużycie wewnętrznych części pompy - Zawieszenie zaworu redukcyjnego |
Sprawdzanie przekładni kierowniczej wspomagania hydraulicznego |
|
Parametry mierzone |
Ciśnienie - Przepływ |
Badane parametry |
- Zużycie elementów uszczelniających - Zużycie obudowy przekładni kierowniczej - Zużycie pierścieni teflonowych - Praca urządzenia przy różnych obciążeniach |
MS503N to uniwersalne stanowisko do układu hydraulicznego wspomagania kierownicy samochodu z zasilaniem sieciowym 230V. Stanowisko umożliwia przepłukanie układu i sprawdzenie stanu technicznego przekładni kierowniczej i pompy wspomagania hydraulicznego.
Zastosowanie:
Stanowisko MS503N służy do płukania układu wspomagania hydraulicznego kierownicy podczas wymiany płynu roboczego, zapewnia całkowite oczyszczenie układu ze starego płynu, który utracił swoje właściwości eksploatacyjne i zawiera zanieczyszczenia mechaniczne powstałe podczas pracy samochodu.
Za pomocą stanowiska można również zbadać przekładnie kierowniczą i / lub pompę układu hydraulicznego wspomagania kierownicy w samochodzie (oddzielne procesy) zamontowanу w samochodzie. W tym celu dokonywane jest podłączenie do układu hydraulicznego wspomagania kierownicy samochodu, uruchomienie stanowiska i odczyt niezbędnych wskaźników z jego urządzeń. Pozwala również sprawdzić działanie przekładni zdemontowanej z samochodu.
Zalety:
Być może zainteresuje Cię również stanowisko do diagnostyki pomp wspomagania kierownicy - MS504.
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
Alfa Romeo159
147
Mito
156
Aston MartinDB7
AudiA3
A6
A1
A4
Q3
Q5
BentleyContinental
BMW3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
BUGATTIVeyron
CaddilacXT5
CTS-V
ChevroletsILVERADO
cRUZE
AVEO
Chryslser300C
CitroenC5
C4
DS3
DodgeDurango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
Ferrari458 Italia
Berlinetta
Enzo
FiatTipo
500
Doblo
FordFocus
F-150
Escape
Fiesta
GeelyMK
Panda
GMCTerrain
Sierra
Canyon
HONDACivic
CR-V
Accord
HyundaiElantra
i20
Verna
sonata
Sonata
InfinityFX35
Q50
EX
M
JaguarXJ
XF
XJR
JeepWrangler
Grand Cherokee
KiaSoul
Optima
Sorento
Rio
Land RoverRange Rover
Defender
LexusRX350
ES350
S
MaseratiQuattroporte
Mazda3
6
rx-8
MercedesC-class
S-class
A-class
B-class
MiniCooper
One
Peugeot306
407
406
106
Porsche911
Cayene
Panamera
ReanultClio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
Saab9-3
SubaruOutback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
SuzukiSwift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Tata MotorsIndica
Indigo
Safari
Teslas
3
x
ToyotaCorolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
VolkswagenFOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
VolvoV40
V60
S40
XC70
S80
Napięcie zasilania, V |
230 |
Moc silnika elektrycznego, kW |
2.2 |
Wymiary (DxSxW), mm |
600×610×1180 |
Masa, kg |
83 |
Przepływomierz, l/min |
od 0 do 18 |
Manometr, bar |
od 0 do 160 |
Pojemność zbiornika czystego płynu, l |
18 |
Pojemność zbiornika brudnego płynu, l |
18 |
Płyn roboczy |
ATF DEXRON III |
Czujnik poziomu płynu |
Tak |
Wytworzone ciśnienie w układzie, bar |
140 |
Wytworzony przepływ cieczy, l/min |
5.6 |
Płukanie układu hydraulicznego |
|
Badane parametry |
Stopień zanieczyszczenia płynu myjącego
|
Badanie pompy wspomagania hydraulicznego |
|
Parametry mierzone |
Ciśnienie - Wyciek |
Badane parametry |
- Zużycie wewnętrznych części pompy - Zawieszenie zaworu redukcyjnego |
Sprawdzanie przekładni kierowniczej wspomagania hydraulicznego |
|
Parametry mierzone |
Ciśnienie - Przepływ |
Badane parametry |
- Zużycie elementów uszczelniających - Zużycie obudowy przekładni kierowniczej - Zużycie pierścieni teflonowych - Praca urządzenia przy różnych obciążeniach |