sie 4, 2022
134

DIAGNOSTYKA I NAPRAWA ELEKTRYCZNEGO WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO ZA POMOCĄ MS561

DIAGNOSTYKA I NAPRAWA ELEKTRYCZNEGO WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO | MSG Equipment

Idealnym narzędziem do diagnostyki elektrycznego wspomagania układu kierowniczego jest sterownik MS561.

Za pomocą sterownika można przeprowadzić pełną diagnostykę przekładni kierowniczej lub kolumny z elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego, a także pompy elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego, które działają wg protokołów CAN lub FlexRay.

Sterownik jest podłączony do urządzenia zdemontowanego z samochodu za pomocą specjalnych kabli zaprojektowanych dla poszczególnych grup urządzeń.

Jak działa sterownik MS561

Gdy kontroler jest podłączony do urządzenia, zapewnia mu zasilanie elektryczne i specjalne kody oprogramowania niezbędne do uruchomienia urządzenia. Podczas diagnostyki program symuluje rzeczywiste warunki pracy samochodu, a mianowicie prędkość jazdy.

Gdy operator obraca główny wał przekładni kierowniczej, jest badane, czy występuje wspomaganie.

Odchylenie w pracy przekładni będzie widoczne na wykresach, na podstawie odczytów których można określić przyczynę awarii elektrycznej.

Do MS561 poprzez złącze OBD II można podłączyć zewnętrzne urządzenia diagnostyczne (Launch, Bosch KTS, MaxiSys), aby:

  • odczytać i usunąć błędy;
  • wyświetlić dane w czasie rzeczywistym;
  • odczytać informacje przechowywane w jednostce sterującej;
  • kodować.
  • zaktualizować oprogramowanie;
  • skalibrować czujniki.

Po naprawie operator ponownie diagnozuje przekładnie i usuwa nieistotne kody błędów. Następnie instaluje urządzenie w samochodzie i w razie potrzeby dostosowuje go.

Zalety sterownika MS561:

  • Diagnozuje urządzenia zarówno w samochodzie (odłączyć przekładnie od sieci pokładowej samochodu), jak i usunięte z samochodu.
  • Współpracuje z protokołami CAN I FlexRay, umożliwiając diagnozowanie i naprawę większości nowoczesnych samochodów.
  • Bada czujniki momentu oddzielnie od urządzenia.
  • Oprogramowanie układowe sterownika i bazy danych urządzeń są aktualizowane bezpłatnie online.
  • MS561 jest kompatybilny z urządzeniami rozszerzającymi funkcjonalność: kable FlexRay i kable do testowania czujników momentu obrotowego, uniwersalny kabel do testowania jednostek elektrycznego/ elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego MS35670, skanery diagnostyczne, adapter do diagnostyki przekładni japońskich producentów, w których strukturalnie przewidziano instalację jednostki sterującej wspomagania oddzielnie od przekładni z silnikiem i czujnikiem momentu (MS550).

Aby w pełni wykorzystać potencjał sterownika do diagnozowania i naprawy przekładni kierowniczych, kupujące MS561 mogą bezpłatnie odbyć szkolenie od specjalistów MSG Equipment. Więcej informacji nt funkcji sterownika można znaleźć na naszej stronie internetowej servicems.ru.

Skontaktuj się z menedżerami MSG Equipment w sprawie ceny sprzętu i wysyłki do Twojego regionu.

COMMENTS

Dodaj komentarz

* Imię:
* E-mail: (Nie do publikacji)
* komentarze: