Tester MS561 przeznaczony do diagnostyki zdemontowanych z samochodu urządzeń elektrycznego wspomagania układu kierowniczego sterowanych za pomocą protokołów: CAN, CAN-FD i FlexRay, a także sterowanych przez dwie niezależne magistrale CAN. W maksymalnej konfiguracji tester MS561 pozwala zdiagnozować prawie 4000 modeli urządzeń samochodowych, w tym najnowocześniejsze.
* Sprzęt może różnić się od przedstawionego na zdjęciu. Prosimy o kontakt z producentem w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Napięcie zasilania, V |
230/120 |
Typ sieci zasilającej |
Jednofazowa |
Częstotliwość sieci zasilającej, Hz |
50/60 |
Pobór mocy, W |
2000 |
Wymiary (DxSxW), mm |
355×255×93 |
Masa, kg |
6 |
BADANIE URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNEGO WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO |
|
Prąd wyjściowy, A |
Do 100 A (90 A przy zasilaniu 120 V) |
Symulowane sygnały |
- Włączony zapłon - Pracujący silnik - Prędkość samochodu - Prędkość obrotowa kierownicy |
Współpracuje z magistralami transmisji danych |
CAN CAN-FD FlexRay |
Dodatkowo |
|
Rodzaje zabezpieczeń |
- Zwarcie - Przeciążenie - Przegrzanie |
Podłączanie skanera diagnostycznego |
OBDII |
Podłączenie do komputera |
USB/Bluetooth |
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
Tester MS561 przeznaczony do diagnostyki zdemontowanych z samochodu urządzeń elektrycznego wspomagania układu kierowniczego sterowanych za pomocą protokołów: CAN, CAN-FD i FlexRay, a także sterowanych przez dwie niezależne magistrale CAN. W maksymalnej konfiguracji tester MS561 pozwala zdiagnozować prawie 4000 modeli urządzeń samochodowych, w tym najnowocześniejsze.
* Sprzęt może różnić się od przedstawionego na zdjęciu. Prosimy o kontakt z producentem w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Zastosowanie:
MS561 służy do diagnozowania przekładni kierowniczych, kolumn elektrycznego wspomagania układu kierowniczego oraz pomp elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego oddzielnie od układu elektrycznego samochodu. Tester zapewnia diagnozowanemu urządzeniu elektrycznemu wspomagania układu kierowniczego zasilanie elektryczne i specjalne kody oprogramowania niezbędne do uruchomienia urządzenia. W procesie diagnostycznym tester symuluje prędkość samochodu i prędkość skrętu dla urządzenia elektrycznego wspomagania układu kierowniczego.
MS561 umożliwia ustawienie (zmianę) wyprowadzenia złącza OBD II, co zapewnia połączenie skanera diagnostycznego z dowolną przekładnią kierowniczą. Aby poprawić dokładność i uprościć diagnostykę, tester pokazuje:
• schematy podłączenia kabla uniwersalnego do urządzenia elektrycznego wspomagania układu kierowniczego;
• normalny (prawidłowy) pobór prądu, jaki ma być u badanego urządzenia;
• pakiety danych otrzymane z urządzenia i ich odszyfrowanie;
• listę niekrytycznych błędów.
MS561 wyposażony w złącze OBD II, co umożliwia podłączenie zewnętrznego skanera diagnostycznego celem:
• odczytu i usuwania błędów;
• wyświetlenia danych w czasie rzeczywistym;
• odczytu informacji przechowywanych w jednostce sterującej;
• kodowania;
• aktualizacji oprogramowania;
• kalibracji czujników;
itp.
Zalety:
Napięcie zasilania, V |
230/120 |
Typ sieci zasilającej |
Jednofazowa |
Częstotliwość sieci zasilającej, Hz |
50/60 |
Pobór mocy, W |
2000 |
Wymiary (DxSxW), mm |
355×255×93 |
Masa, kg |
6 |
BADANIE URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNEGO WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO |
|
Prąd wyjściowy, A |
Do 100 A (90 A przy zasilaniu 120 V) |
Symulowane sygnały |
- Włączony zapłon - Pracujący silnik - Prędkość samochodu - Prędkość obrotowa kierownicy |
Współpracuje z magistralami transmisji danych |
CAN CAN-FD FlexRay |
Dodatkowo |
|
Rodzaje zabezpieczeń |
- Zwarcie - Przeciążenie - Przegrzanie |
Podłączanie skanera diagnostycznego |
OBDII |
Podłączenie do komputera |
USB/Bluetooth |
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |