Tester MS561 jest przeznaczony do diagnostyki urządzeń elektrycznego i elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego działających poprzez protokoły komunikacyjne CAN I FlexRay, takich jak: przekładni kierownicze, kolumny i pompy, niezależnie od układu elektrycznego samochodu.
* Zestaw może różnić się od pokazanego na zdjęciu. Kompletny zestaw należy określić u producenta.
Wymiary (DxSxW), mm | 355×255×93 |
Masa, kg | 6 |
Napięcie zasilania, V | 230/120 |
Typ sieci zasilającej | Jednofazowa |
Częstotliwość sieci zasilającej, Hz | 50/60 |
Pobór mocy, W | 2000 |
Prąd wyjściowy, A | Do 100 A (90 a przy zasilaniu 120 V) |
Symulowane sygnały | K30, K15, K61, PWM, CAN |
Parametry mierzone | - Włączony zapłon - Pracujący silnik - Prędkość samochodu - Prędkość obrotowa kierownicy |
Rodzaje zabezpieczeń | - Zwarcie - Przeciążenie - Przegrzanie - Przepięcie |
Tryb pracy | Ręczny / automatyczny |
Podłączenie do komputera | USB/Bluetooth |
Aktualizacja oprogramowania | Tak |
Tester MS561 jest przeznaczony do diagnostyki urządzeń elektrycznego i elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego działających poprzez protokoły komunikacyjne CAN I FlexRay, takich jak: przekładni kierownicze, kolumny i pompy, niezależnie od układu elektrycznego samochodu.
* Zestaw może różnić się od pokazanego na zdjęciu. Kompletny zestaw należy określić u producenta.
Zastosowanie:
Tester MS561 umożliwia zasilanie elektryczne badanego urządzenia i zapewnia specjalne kody programowe niezbędne do jego uruchomienia. Daje to możliwość przeprowadzenia diagnostyki urządzenia zdemontowanego z samochodu. Istnieje możliwość również zdiagnozowania urządzenia w samochodzie odłączając go od regularnego układu elektrycznego. Podłączenie urządzenia do sterownika odbywa się za pośrednictwem specjalnych kabli diagnostycznych.
MS561 jest wyposażony w złącze OBD II, które umożliwia podłączenie zewnętrznego urządzenia diagnostycznego do:
Dodatkowe urządzenia rozszerzające funkcjonalność:
Zalety:
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Wymiary (DxSxW), mm | 355×255×93 |
Masa, kg | 6 |
Napięcie zasilania, V | 230/120 |
Typ sieci zasilającej | Jednofazowa |
Częstotliwość sieci zasilającej, Hz | 50/60 |
Pobór mocy, W | 2000 |
Prąd wyjściowy, A | Do 100 A (90 a przy zasilaniu 120 V) |
Symulowane sygnały | K30, K15, K61, PWM, CAN |
Parametry mierzone | - Włączony zapłon - Pracujący silnik - Prędkość samochodu - Prędkość obrotowa kierownicy |
Rodzaje zabezpieczeń | - Zwarcie - Przeciążenie - Przegrzanie - Przepięcie |
Tryb pracy | Ręczny / automatyczny |
Podłączenie do komputera | USB/Bluetooth |
Aktualizacja oprogramowania | Tak |
Napisz recenzję