Tester MS800 przeznaczony do diagnostyki wysokonapięciowych akumulatorów niklowo-metalowo-wodorkowy (Ni-Mh) i litowo-jonowych (Li-ion) samochodów hybrydowych i pojazdów elektrycznych.
Napięcie zasilania, V |
230 |
|
Typ sieci zasilającej |
Jednofazowa |
|
Pobór mocy nie więcej, kW |
3.5 |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
1430×300×220 |
|
Masa, kg |
53 |
|
Sterowanie |
dotykowe |
|
Wyświetlacz |
9" |
|
Badanie akumulatora |
||
Maks. napięcie kanału, V |
dla Ni-Mh |
20 |
dla Li-Ion |
4.2 |
|
Prąd ładowania, A |
od 0.1 do 4.5 |
|
Prąd rozładowania, a |
od 0.1 do 5 (ograniczone do 50W na kanał) |
|
Parametry mierzone |
- pojemność - napięcie - prąd - temperatura |
|
Dokładność pomiarów: napięcie prąd |
0.02 % 0.5 % |
|
Dodatkowe funkcje |
||
Ochrona przed |
- odwrotną polaryzacją; - zwarciem podłączonego kabla; - przegrzaniem. |
|
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
Tak |
|
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
Tester MS800 przeznaczony do diagnostyki wysokonapięciowych akumulatorów niklowo-metalowo-wodorkowy (Ni-Mh) i litowo-jonowych (Li-ion) samochodów hybrydowych i pojazdów elektrycznych.
Zastosowanie:
Tester MS800 jest stosowany do naprawy akumulatorów wysokiego napięcia samochodów hybrydowych i pojazdów elektrycznych. Tester jest w stanie określić pojemność akumulatorów niklowo-wodorkowych (Ni-MH) i litowo-jonowych (Li-Ion) różnych typów: NMC, NCA, LFP. Proces diagnostyki (zrównoważenia) modułów akumulatora odbywa się w trybie automatycznym. Tester posiada zestaw systemów ochronnych, aby zapobiec uszkodzeniu modułów baterii podczas procesu diagnostycznego.
MS800 przechowuje w swojej pamięci wszystkie mierzone dane podczas procesu diagnostyki (równoważenia) modułów akumulatora. Dane te można następnie przeglądać i analizować na komputerze za pomocą programu TesterLogReader, który można pobrać i używać za darmo.
Możliwości testera MS800:
• Diagnozuje moduły akumulatorów wysokiego napięcia, określając ich pojemność.
• Ładuje szeregowo połączone ogniwa akumulatora, które z czasem stały się niezrównoważone.
• Przygotowuje akumulator do montażu w samochodzie poprzez zrównoważenie napięcia wszystkich modułów.
• Przygotowuje moduły do przechowywania, ładując je do określonego poziomu.
Zalety:
• Tester posiada 36 niezależnych izolowanych galwanicznie kanałów kontroli (równoważenia) modułów Ni-Mh lub Li-Ion.
• Automatyczny tryb pracy.
• Ochrona modułów baterii przed:
- przeładowaniem/zbytnim rozładowaniem;
- przegrzaniem;
- nieprawidłowym połączeniem (nieprawidłowa polaryzacja).
• Zapisywanie wyników diagnostycznych.
• Wygoda w przeglądaniu i analizowaniu wyników diagnostycznych.
• Sterowanie i kontrola procesu diagnostycznego odbywa się na ekranie dotykowym.
• Bezpłatna aktualizacja oprogramowania.
Napięcie zasilania, V |
230 |
|
Typ sieci zasilającej |
Jednofazowa |
|
Pobór mocy nie więcej, kW |
3.5 |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
1430×300×220 |
|
Masa, kg |
53 |
|
Sterowanie |
dotykowe |
|
Wyświetlacz |
9" |
|
Badanie akumulatora |
||
Maks. napięcie kanału, V |
dla Ni-Mh |
20 |
dla Li-Ion |
4.2 |
|
Prąd ładowania, A |
od 0.1 do 4.5 |
|
Prąd rozładowania, a |
od 0.1 do 5 (ograniczone do 50W na kanał) |
|
Parametry mierzone |
- pojemność - napięcie - prąd - temperatura |
|
Dokładność pomiarów: napięcie prąd |
0.02 % 0.5 % |
|
Dodatkowe funkcje |
||
Ochrona przed |
- odwrotną polaryzacją; - zwarciem podłączonego kabla; - przegrzaniem. |
|
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
Tak |
|
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |