Wymiary (DxSxW), mm |
440x270x320 |
Masa, kg |
19 |
Źródło zasilania |
jednofazowa sieć elektryczna |
Napięcie zasilania, V |
230 |
Maksymalny pobór mocy, kW |
2.2 |
Maksymalna moc recyklingu energii, kW |
1.85 |
Sterowanie testerem |
- ekran dotykowy 10.1"; |
Współpraca z magistralami transmisji danych |
CAN, RS485 |
Podłączanie skanera diagnostycznego |
OBDII |
Zachowanie modułu akumulatora |
|
Maksymalne napięcie modułu, V |
62 |
Liczba elementów połączonych szeregowo o maksymalnym napięciu 4,2 V na element Li-ion |
od 2 do 15 |
Liczba elementów połączonych szeregowo dla elementów LFP |
od 3 do 16 |
Prąd ładowania, A |
do 60 |
Prąd rozładowania, a |
do 60 |
Recykling energii podczas rozładowania |
tak |
Prąd obciążenia rezystancyjnego w szybkim teście |
do 120 A (czas testu 250 ms) |
Liczba kanałów wyważania |
16 |
Maksymalne napięcie wyważania, V |
4.2 |
Maksymalny prąd wyważania (ładunek, rozładowanie), А |
2 |
Minimalny prąd wyważania (ładunek, rozładowanie), А |
0.05 |
Dokładność pomiarów: napięcie prąd |
0.03% 0.5 % |
Dodatkowo |
|
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
dostępne |
Aktualizacja oprogramowania |
dostępna |
Tester MS801 służy do określania pojemności modułów litowo-jonowych akumulatorów wysokonapięciowych, w tym akumulatorów z elementami LiFePO4 i akumulatorów 48 V Mild Hybrid. Tester działa w trybie automatycznym w scenariuszach ustawionych przez użytkownika.
Możliwości testera:
1. Diagnostyka modułu Li-ion akumulatorów o maksymalnym napięciu 62 V:
• 2 do 15 elementów połączonych szeregowo o maksymalnym napięciu 4.2 V na element;
• 3 do 16 elementów połączonych szeregowo LFP (LiFePO4).
2. Ładowanie modułu Li-ion maksymalnym prądem do 60 A.
3. Rozładowanie modułu Li-ion rozładowaniem regeneracyjnym o prądzie do 60 A (podczas rozładowania energia jest zwracana do sieci).
4. Równoważenie elementów w module (16 kanałów) zarówno w trybie ładowania, jak i rozładowania, z prądem do 2A.
5. Diagnostyka 48-woltowych akumulatorów „miękkich” pojazdów hybrydowych (MHEV) sterowanych przez magistralę CAN.
Cechy:
• Wbudowane obciążenie rezystancyjne o prądzie do 120 A do szybkiego badania jakości połączeń między ogniwami i pomiaru rezystancji wewnętrznej ogniw.
• Wsparcie BMS z magistralą RS485.
• Uniwersalne i specjalistyczne kable do łatwego podłączania modułów akumulatorowych.
• Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją.
• Kontrola temperatury elementów.
• Skrypty testowe, konfigurowalne przez użytkownika opcje testowe.
• Zdalne sterowanie za pośrednictwem sieci lokalnej.
• Generowanie raportów w formacie PDF.
Wymiary (DxSxW), mm |
440x270x320 |
Masa, kg |
19 |
Źródło zasilania |
jednofazowa sieć elektryczna |
Napięcie zasilania, V |
230 |
Maksymalny pobór mocy, kW |
2.2 |
Maksymalna moc recyklingu energii, kW |
1.85 |
Sterowanie testerem |
- ekran dotykowy 10.1"; |
Współpraca z magistralami transmisji danych |
CAN, RS485 |
Podłączanie skanera diagnostycznego |
OBDII |
Zachowanie modułu akumulatora |
|
Maksymalne napięcie modułu, V |
62 |
Liczba elementów połączonych szeregowo o maksymalnym napięciu 4,2 V na element Li-ion |
od 2 do 15 |
Liczba elementów połączonych szeregowo dla elementów LFP |
od 3 do 16 |
Prąd ładowania, A |
do 60 |
Prąd rozładowania, a |
do 60 |
Recykling energii podczas rozładowania |
tak |
Prąd obciążenia rezystancyjnego w szybkim teście |
do 120 A (czas testu 250 ms) |
Liczba kanałów wyważania |
16 |
Maksymalne napięcie wyważania, V |
4.2 |
Maksymalny prąd wyważania (ładunek, rozładowanie), А |
2 |
Minimalny prąd wyważania (ładunek, rozładowanie), А |
0.05 |
Dokładność pomiarów: napięcie prąd |
0.03% 0.5 % |
Dodatkowo |
|
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
dostępne |
Aktualizacja oprogramowania |
dostępna |