MS111 służy do badania stanu technicznego sprężarek klimatyzacji pojazdów pracujących z czynnikiem chłodniczym R134a lub R1234yf, docierania sprężarek po ich naprawie, kontroli przed sprzedażą nowych sprężarek analogowych i przygotowywania raportu z wyników kontroli.
Napięcie zasilania, V | 400 |
Typ sieci zasilającej | Trójfazowa |
Moc napędu, kW | 5.5 |
Wymiary (DxSxW), mm | 900×570×1280 |
Masa, kg | 183 |
Obroty napędu, obr/min | od 0 do 3000 |
Regulacja obrotów napędu | Płynnie/stopniowo |
Używany czynnik chłodniczy | R134a, R1234yf |
Filtracja czynnika chłodniczego | Tak ( mkm2) |
Ilość czynnika chłodniczego w układzie, g | R134a – 1100 R1234yf – 1050 |
Uzupełnianie stanowiska | Stacja innej firmy |
Podciśnienie magistrali urządzenia | Tak |
Wypompowywanie czynnika chłodniczego z urządzenia | Tak |
Typ napędu sprężarki | Pasowy, klinowy/wieloklinowy |
Wyświetlane parametry | HP, bar; LP, bar; Tspr., °C Tpar., °C PWM, %. |
Rodzaj złączek do uzupełniania | Samochodowe HP i LP |
Ilość oleju w układzie, g | 200 |
Używany olej | PAG46yf |
Drukowanie danych | Tak |
Połączenie z Internetem | Ethernet , Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac) |
MS111 służy do badania stanu technicznego sprężarek klimatyzacji pojazdów pracujących z czynnikiem chłodniczym R134a lub R1234yf, docierania sprężarek po ich naprawie, kontroli przed sprzedażą nowych sprężarek analogowych i przygotowywania raportu z wyników kontroli.
Zastosowanie:
Stanowisko MS111 jest przeznaczone do diagnostyki sprężarek tłokowych, osiowo-tłokowych, obrotowych i spiralnych instalacji klimatyzacyjnych pojazdu wykorzystujących czynnik chłodniczy R134a lub R1234yf jako płyn roboczy.
Stanowisko wykonuje następujące funkcje:
Zalety:
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Przejdź do sekcji: urządzenia do obsługi klimatyzacji samochodowej..
Napięcie zasilania, V | 400 |
Typ sieci zasilającej | Trójfazowa |
Moc napędu, kW | 5.5 |
Wymiary (DxSxW), mm | 900×570×1280 |
Masa, kg | 183 |
Obroty napędu, obr/min | od 0 do 3000 |
Regulacja obrotów napędu | Płynnie/stopniowo |
Używany czynnik chłodniczy | R134a, R1234yf |
Filtracja czynnika chłodniczego | Tak ( mkm2) |
Ilość czynnika chłodniczego w układzie, g | R134a – 1100 R1234yf – 1050 |
Uzupełnianie stanowiska | Stacja innej firmy |
Podciśnienie magistrali urządzenia | Tak |
Wypompowywanie czynnika chłodniczego z urządzenia | Tak |
Typ napędu sprężarki | Pasowy, klinowy/wieloklinowy |
Wyświetlane parametry | HP, bar; LP, bar; Tspr., °C Tpar., °C PWM, %. |
Rodzaj złączek do uzupełniania | Samochodowe HP i LP |
Ilość oleju w układzie, g | 200 |
Używany olej | PAG46yf |
Drukowanie danych | Tak |
Połączenie z Internetem | Ethernet , Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac) |
Obecnie sprężarki tłokowe osiowe z podkładką wahliwą są jednym z najczęstszych rodzajów sprężarek montowanych w samochodowych systemach klimatyzacji. Niezależnie od rodzaju zastosowanej sprężarki przed zdiagnozowaniem urządzenia należy jednak ocenić stan oleju, który można znaleźć w skrzyni korbowej urządzenia. Próbkę oleju można uzyskać odkręcając śrubę skrzyni korbowej sprężarki lub po prostu spuszczając olej przez otwory wysokiego i niskiego ciśnienia.
Przezroczystość oleju z płynem fluorescencyjnym o lekko zielonym kolorze powie nam o dobrym stanie podzespołu tłoka sprężarki. I odwrotnie, jeśli olej ma szary kolor lub pojawią się zanieczyszczenia obce w postaci wiórów metalowych – sprężarkę należy natychmiast zdemontować, nawet bez wstępnej diagnostyki na stanowisku.
Przezroczystość oleju z płynem fluorescencyjnym o lekko zielonym kolorze powie nam o dobrym stanie podzespołu tłoka sprężarki. I odwrotnie, jeśli olej ma szary kolor lub pojawią się zanieczyszczenia obce w postaci wiórów metalowych – sprężarkę należy natychmiast zdemontować, nawet bez wstępnego badania na stanowisku. Warto zauważyć, że w takim przypadku konieczne jest obowiązkowe przepłukanie systemu w samochodzie przed zainstalowaniem sprężarki. Do szybkiego i wysokiej jakości płukania przewodów klimatyzacyjnych należy użyć stacji płukania MS101P.
Napisz recenzję