MS111 służy do badania stanu technicznego sprężarek klimatyzacji pojazdów pracujących z czynnikiem chłodniczym R134a lub R1234yf, docierania sprężarek po ich naprawie, kontroli przed sprzedażą nowych sprężarek analogowych i przygotowywania raportu z wyników kontroli.
Napięcie zasilania, V |
400 |
Typ sieci zasilającej |
Trójfazowa |
Moc napędu, kW |
5.5 |
Wymiary (DxSxW), mm |
900×570×1280 |
Masa, kg |
183 |
Używany czynnik chłodniczy |
R134a, R1234yf |
Filtracja czynnika chłodniczego |
Jest (1 µm2) |
Ilość czynnika chłodniczego w układzie, g |
R134a – 1100 R1234yf – 1050 |
Uzupełnienie stanowiska |
Zewnętrzna stacja |
Typ sztucerów do uzupełniania |
Samochodowy HP lub LP |
Używany olej |
PAG46yf |
Ilość oleju w układzie, g |
200 |
Badanie kompresora |
|
Napięcie znamionowe badanych jednostek, V |
12, 24 |
Obroty napędu, obr/min |
od 0 do 3000 |
Regulacja obrotów napędu |
Płynnie/stopniowo |
Typ napędu sprężarki |
Pasowy klinowy/wieloklinowy |
Próżnia magistrali urządzenia |
Jest |
Wypompowanie czynnika chłodniczego z urządzenia |
Jest |
Parametry wyjściowe |
HP, bar; LP, bar; Тspężarki, °С; Тparownika, °С; Modulacja szerokości impulsów %. |
Dodatkowo |
|
Drukowanie wyników |
Jest |
Aktualizacja oprogramowania |
Jest |
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
Jest |
Podłączanie urządzeń peryferyjnych |
2 x USB 2.0 |
Połączenie z Internetem |
Ethernet, Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac) |
MS111 służy do badania stanu technicznego sprężarek klimatyzacji pojazdów pracujących z czynnikiem chłodniczym R134a lub R1234yf, docierania sprężarek po ich naprawie, kontroli przed sprzedażą nowych sprężarek analogowych i przygotowywania raportu z wyników kontroli.
Zastosowanie:
Stanowisko MS111 jest przeznaczone do diagnostyki sprężarek tłokowych, osiowo-tłokowych, obrotowych i spiralnych instalacji klimatyzacyjnych pojazdu wykorzystujących czynnik chłodniczy R134a lub R1234yf jako płyn roboczy.
Stanowisko wykonuje następujące funkcje:
Zalety:
Producent: MSG Equipment
Przejdź do sekcji: urządzenia do obsługi klimatyzacji samochodowej..
Napięcie zasilania, V |
400 |
Typ sieci zasilającej |
Trójfazowa |
Moc napędu, kW |
5.5 |
Wymiary (DxSxW), mm |
900×570×1280 |
Masa, kg |
183 |
Używany czynnik chłodniczy |
R134a, R1234yf |
Filtracja czynnika chłodniczego |
Jest (1 µm2) |
Ilość czynnika chłodniczego w układzie, g |
R134a – 1100 R1234yf – 1050 |
Uzupełnienie stanowiska |
Zewnętrzna stacja |
Typ sztucerów do uzupełniania |
Samochodowy HP lub LP |
Używany olej |
PAG46yf |
Ilość oleju w układzie, g |
200 |
Badanie kompresora |
|
Napięcie znamionowe badanych jednostek, V |
12, 24 |
Obroty napędu, obr/min |
od 0 do 3000 |
Regulacja obrotów napędu |
Płynnie/stopniowo |
Typ napędu sprężarki |
Pasowy klinowy/wieloklinowy |
Próżnia magistrali urządzenia |
Jest |
Wypompowanie czynnika chłodniczego z urządzenia |
Jest |
Parametry wyjściowe |
HP, bar; LP, bar; Тspężarki, °С; Тparownika, °С; Modulacja szerokości impulsów %. |
Dodatkowo |
|
Drukowanie wyników |
Jest |
Aktualizacja oprogramowania |
Jest |
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
Jest |
Podłączanie urządzeń peryferyjnych |
2 x USB 2.0 |
Połączenie z Internetem |
Ethernet, Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac) |
Obecnie sprężarki tłokowe osiowe z podkładką wahliwą są jednym z najczęstszych rodzajów sprężarek montowanych w samochodowych systemach klimatyzacji. Niezależnie od rodzaju zastosowanej sprężarki przed zdiagnozowaniem urządzenia należy jednak ocenić stan oleju, który można znaleźć w skrzyni korbowej urządzenia. Próbkę oleju można uzyskać odkręcając śrubę skrzyni korbowej sprężarki lub po prostu spuszczając olej przez otwory wysokiego i niskiego ciśnienia.
Przezroczystość oleju z płynem fluorescencyjnym o lekko zielonym kolorze powie nam o dobrym stanie podzespołu tłoka sprężarki. I odwrotnie, jeśli olej ma szary kolor lub pojawią się zanieczyszczenia obce w postaci wiórów metalowych – sprężarkę należy natychmiast zdemontować, nawet bez wstępnej diagnostyki na stanowisku.
Przezroczystość oleju z płynem fluorescencyjnym o lekko zielonym kolorze powie nam o dobrym stanie podzespołu tłoka sprężarki. I odwrotnie, jeśli olej ma szary kolor lub pojawią się zanieczyszczenia obce w postaci wiórów metalowych – sprężarkę należy natychmiast zdemontować, nawet bez wstępnego badania na stanowisku. Warto zauważyć, że w takim przypadku konieczne jest obowiązkowe przepłukanie systemu w samochodzie przed zainstalowaniem sprężarki. Do szybkiego i wysokiej jakości płukania przewodów klimatyzacyjnych należy użyć stacji płukania MS101P.