Stacja MS101P jest specjalistycznym urządzeniem do wysokiej jakości oczyszczenia przewodów i elementów układów klimatyzacji z zanieczyszczeń lub starego oleju.
Wymiary (DxSxW), mm |
350×300×670 |
Masa, kg |
28 |
Źródło zasilania |
sprężone powietrze |
Ciśnienie robocze przewodu pneumatycznego, bar |
od 6 do 8 |
Maksymalne zużycie powietrza, l/min |
250 |
Płyn roboczy |
R141b lub alkohol izopropylowy |
Pojemność zbiornika płynu roboczego, l |
15 |
Maksymalna wydajność pompy stacji, l/min |
15 |
Maksymalne ciśnienie wyjściowe pompy stacji, bar |
7 |
Gaz roboczy podczas suszenia układu po płukaniu |
Sprężony azot (źródło zewnętrzne) |
Ciśnienie robocze na wylocie reduktora butli z azotem |
7...8 bar (100...110 psi) |
Element filtrujący |
Polipropylen |
Rozmiar elementu filtrującego, mm (cal) |
127 (5”) |
Zalecana liczba mikronów elementu filtrującego, mikron |
10– 50 |
Długość przewodów, m |
2.5 |
Złączka przyłączeniowa do samochodu |
uniwersalna |
Stacja MS101P jest specjalistycznym urządzeniem do wysokiej jakości oczyszczenia przewodów i elementów układów klimatyzacji z zanieczyszczeń lub starego oleju.
Zastosowanie:
Stacja MS101P służy do obsługi lub naprawy układu klimatyzacji samochodu. Stacja zapewnia wysokiej jakości płukanie przewodów i elementów układu pulsującym przepływem płynu płuczącego. Po płukaniu stacja umożliwia usunięcie resztek płynu płuczącego z układu azotem, który jest wstępnie podłączony do stacji.
Zalety:
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
Alfa Romeo159
147
Mito
156
Aston MartinDB7
AudiA3
A6
A1
A4
Q3
Q5
BentleyContinental
BMW3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
BUGATTIVeyron
CaddilacXT5
CTS-V
ChevroletsILVERADO
cRUZE
AVEO
Chryslser300C
CitroenC5
C4
DS3
DodgeDurango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
Ferrari458 Italia
Berlinetta
Enzo
FiatTipo
500
Doblo
FordFocus
F-150
Escape
Fiesta
GeelyMK
Panda
GMCTerrain
Sierra
Canyon
HONDACivic
CR-V
Accord
HyundaiElantra
i20
Verna
sonata
Sonata
InfinityFX35
Q50
EX
M
JaguarXJ
XF
XJR
JeepWrangler
Grand Cherokee
KiaSoul
Optima
Sorento
Rio
Land RoverRange Rover
Defender
LexusRX350
ES350
S
MaseratiQuattroporte
Mazda3
6
rx-8
MercedesC-class
S-class
A-class
B-class
MiniCooper
One
Peugeot306
407
406
106
Porsche911
Cayene
Panamera
ReanultClio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
Saab9-3
SubaruOutback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
SuzukiSwift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Tata MotorsIndica
Indigo
Safari
Teslas
3
x
ToyotaCorolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
VolkswagenFOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
VolvoV40
V60
S40
XC70
S80
Przejdź do sekcji: urządzenia do płukania klimatyzacji samochodowej.
Wymiary (DxSxW), mm |
350×300×670 |
Masa, kg |
28 |
Źródło zasilania |
sprężone powietrze |
Ciśnienie robocze przewodu pneumatycznego, bar |
od 6 do 8 |
Maksymalne zużycie powietrza, l/min |
250 |
Płyn roboczy |
R141b lub alkohol izopropylowy |
Pojemność zbiornika płynu roboczego, l |
15 |
Maksymalna wydajność pompy stacji, l/min |
15 |
Maksymalne ciśnienie wyjściowe pompy stacji, bar |
7 |
Gaz roboczy podczas suszenia układu po płukaniu |
Sprężony azot (źródło zewnętrzne) |
Ciśnienie robocze na wylocie reduktora butli z azotem |
7...8 bar (100...110 psi) |
Element filtrujący |
Polipropylen |
Rozmiar elementu filtrującego, mm (cal) |
127 (5”) |
Zalecana liczba mikronów elementu filtrującego, mikron |
10– 50 |
Długość przewodów, m |
2.5 |
Złączka przyłączeniowa do samochodu |
uniwersalna |