Od 2000 roku samochody masowo zaczęły być wyposażane w układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym. Obecnie 98% wszystkich produkowanych samochodów osobowych jest wyposażone w wspomaganie elektryczne. W przypadku awarii przekładni kierowniczej ze wspomaganiem elektrycznym większość właścicieli samochodów rozważa przede wszystkim opcję naprawy jako tańszą i bardziej dostępną. Dlatego usługa naprawy przekładni kierowniczych ze wspomaganiem elektrycznym jest bardzo poszukiwana.
MSG Equipment oferuje technologię naprawy urządzeń ze wspomaganiem elektrycznym, która obejmuje:
1. Sterownik MS561, który pozwala włączyć zdemontowane urządzenie i przeprowadzić jego diagnostykę lub kontrolę po remoncie.
2. Szeroka gama kabli do podłączenia sterownika MS561 do jednostki diagnozowanej, które działają wg protokołów CAN lub FlexRay.
3. Sprzęt do organizacji miejsca pracy przy naprawie urządzeń.
4. Szeroka gama specjalistycznych narzędzi do demontażu i montażu urządzeń.
5. Specjalny kurs szkoleniowy, który ujawnia wszystkie aspekty diagnostyki i naprawy przekładni kierowniczych i kolumn elektrycznego wspomagania układu kierowniczego oraz pomp elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego.
Więcej informacji na temat sprzętu i szkoleń można uzyskać u menedżerów naszej firmy.
Sterownik MS561 jest przeznaczony do diagnostyki urządzeń elektrycznego i elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego działających poprzez protokoły komunikacyjne CAN I FlexRay, takich jak: przekładni kierownicze, kolumny i pompy, niezależnie od układu elektrycznego samochodu.* Kompletny zestaw na zdjęciu może różnić się od pokazanego na...
System przechowywania kabli diagnostycznych EPS umożliwia:uporządkowanie przechowywanych kabli diagnostycznych; szybkie znalezienie odpowiedniego kabla; utrzymanie porządku w miejscu pracy; zabezpieczenie kabli przed splątaniem i uszkodzeniami mechanicznymi.MS700 jest zalecany do zakupu przy użyciu 10 lub więcej kabli.
MS550 stworzony do współpracy ze sterownikiem MS561 i jest przeznaczony do diagnozowania przekładni kierowniczych ze wspomaganiem elektrycznym bez jednostki sterującej (zwykle dla japońskich marek samochodów). Producent: MSG Equipment
MS570 - stół mistrza DO naprawy elektroniki jest przeznaczony do wysokiej jakości organizacji miejsca pracy:Przystosowany do pracy ze sprzętem diagnostycznym do naprawy przekładni kierowniczych ze sterownikiem elektrycznego wspomagania układu kierowniczego. MS561 Ma dwa wbudowane zasilacze laboratoryjne. Zapewnia oświetlenie w obszarze...
Skaner VAS 5054A jest uniwersalnym rozwiązaniem w diagnostyce i naprawie pojazdów grupy VAG od 1988 roku do chwili obecnej, takich jak: VW, Seat, Skoda, Audi.
MS-35670 jest przeznaczony do podłączenia przekładni kierowniczych, kolumn ze wspomaganiem elektrycznym oraz pomp elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego pracujących poprzez protokół CAN do sterownika MS561 w celu ich diagnostyki.
Kabel FlexRay MS-39008 pozwala zdiagnozować przekładnie kierowniczą samochodów MERCEDES-BENZ, podłączając ją do sterownika MS561