Tester symuluje sprawny alternator dla regulatora napięcia, co pozwala na kompletną ocenę jego działania, a także dobór regulatora zastępczego.
Napięcie zasilania, V |
230* |
|
Typ sieci zasilającej |
Jednofazowa |
|
Pobór mocy nie więcej, W |
500 |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
260×265×92 |
|
Masa, kg |
4,1 |
|
Stopień ochrony |
IP20 |
|
Badanie regulatorów napięcia |
||
Napięcie znamionowe badanych regulatorów, V |
12; 24 |
|
Rezystancja symulowanego uzwojenia wirnika, Om |
12 V |
od 1,8 do 22 |
24 V |
od 4,1 do 22 |
|
Częstotliwość uzwojeń stojana (symulowane obroty silnika), obr/min |
od 0 do 6000 |
|
Symulowane obciążenie regulatora napięcia, % |
od 0 do 100 |
|
Badane parametry regulatora napięcia |
- Napięcie stabilizacji; - Prąd przez uzwojenie wirnika; - Lampka kontrolna (D+). Opcjonalnie dla cyfrowych regulatorów napięcia (COM): - ID; - Protokół; - Szybkość wymiany danych; - Typ protokołu wymiany danych; - Błędy autodiagnostyki regulatora. |
|
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
12 V |
„L/FR”, „SIG”, „RLO”, „RVC”, „C KOREA”, „P-D”, „C JAPAN”, „COM” („LIN”, „BSS"), |
24 V |
„L/FR”,„COM” („LIN”, „BSS”) |
|
Dodatkowo |
||
Zabezpieczenie przed zwarciem |
Tak |
|
Sygnał dźwiękowy przy zwarciu |
Tak |
|
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
* Napięcie zasilania można zmienić na 120 V.
Tester symuluje sprawny alternator dla regulatora napięcia, co pozwala na kompletną ocenę jego działania, a także dobór regulatora zastępczego.
Przeznaczenie:
Tester MS012 COM jest przeznaczony do diagnozowania regulatorów napięcia 12/24V oddzielnie od alternatora. Tester symuluje dla regulatora napięcia:
To umożliwia przeprowadzenie dokładnej oceny jego sprawności, a także dobór regulatora zastępczego
Cechy:
Również podczas naprawy alternatora może być potrzebny Tester MS014 do oceny stanu technicznego uzwojeń stojana i mostków Graetza.
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Napięcie zasilania, V |
230* |
|
Typ sieci zasilającej |
Jednofazowa |
|
Pobór mocy nie więcej, W |
500 |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
260×265×92 |
|
Masa, kg |
4,1 |
|
Stopień ochrony |
IP20 |
|
Badanie regulatorów napięcia |
||
Napięcie znamionowe badanych regulatorów, V |
12; 24 |
|
Rezystancja symulowanego uzwojenia wirnika, Om |
12 V |
od 1,8 do 22 |
24 V |
od 4,1 do 22 |
|
Częstotliwość uzwojeń stojana (symulowane obroty silnika), obr/min |
od 0 do 6000 |
|
Symulowane obciążenie regulatora napięcia, % |
od 0 do 100 |
|
Badane parametry regulatora napięcia |
- Napięcie stabilizacji; - Prąd przez uzwojenie wirnika; - Lampka kontrolna (D+). Opcjonalnie dla cyfrowych regulatorów napięcia (COM): - ID; - Protokół; - Szybkość wymiany danych; - Typ protokołu wymiany danych; - Błędy autodiagnostyki regulatora. |
|
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
12 V |
„L/FR”, „SIG”, „RLO”, „RVC”, „C KOREA”, „P-D”, „C JAPAN”, „COM” („LIN”, „BSS"), |
24 V |
„L/FR”,„COM” („LIN”, „BSS”) |
|
Dodatkowo |
||
Zabezpieczenie przed zwarciem |
Tak |
|
Sygnał dźwiękowy przy zwarciu |
Tak |
|
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
* Napięcie zasilania można zmienić na 120 V.