MS002 COМ to wielofunkcyjne stanowisko diagnostyczne przeznaczone do szybkiej i dokładnej diagnostyki alternatorów i rozruszników samochodów osobowych i ciężarowych o średniej ładowności.
Wymiary (DxSxW), mm |
555×455×930 |
Masa, kg |
96 |
Napięcie zasilania, W |
400 |
Typ sieci zasilającej |
Trójfazowa |
Liczba podłączanych akumulatorów |
2 identyczne po 12V |
Model akumulatora (nie jest zawarty w zestawie) |
Pojemność od 45 do 60 A/h |
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 1 |
Tak |
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 2 |
Nie |
Napięcie znamionowe badanych jednostek, V |
12, 24 |
Badanie alternatorów |
|
Obciążenie badanego alternatora, А |
0-200 dla 12 V 0-100 dla 24 V |
Moc napędu, kW |
5.5 |
Regulacja obciążenia (0-100%) |
Płynnie |
Obroty napędu, obr/min |
0-3000 |
Regulacja obrotów napędu |
Płynnie |
Typ przekładni (napęd/ alternator) |
Pasowa |
Typy pasów |
- Klinowy - Wieloklinowy |
Rodzaje testowanych alternatorów |
„COM” („LIN”, „BSS”), „P-D”, „RLO”, „C”, „SIG”, „F/67” |
Wyświetlane parametry |
- Napięcie stabilizacji; - Prąd przemienny; - Prąd stały; - Obroty napędu; Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; Typ; - Błędy. |
Badanie regulatorów napięcia |
|
Badane parametry regulatorów napięcia |
- Napięcie stabilizacji; - Prąd stały przez uzwojenie wirnika; Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; Typ; - Błędy. |
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
„COM” („LIN”, „BSS”), „P-D”, „RLO”, „C”, „SIG” |
Zabezpieczenie przed zwarciem |
Tak |
Sygnał dźwiękowy przy zwarciu |
Tak |
Badanie rozruszników |
|
Moc badanych rozruszników, kW |
Do 6 |
Parametry mierzone |
- Napięcie; - Prąd przemienny; - Prąd stały. |
MS002 COМ to wielofunkcyjne stanowisko diagnostyczne przeznaczone do szybkiej i dokładnej diagnostyki alternatorów i rozruszników samochodów osobowych i ciężarowych o średniej ładowności.
Przeznaczenie:
Stanowisko przeznaczone do wykonania poniższych zadań:
- ocena stanu technicznego alternatorów 12/24V pod obciążeniem odpowiednio do 200A i 100A;
- badanie sprawności regulatorów napięcia oddzielnie od alternatora;
- ocena stanu technicznego rozruszników 12/24V o mocy do 6 kW na biegu jałowym.
Cechy:
- wygodny system mocowania urządzenia i jego napędu na stanowisku bez użycia dodatkowych narzędzi;
- płynna regulacja obrotów alternatora i prądu obciążenia;
- diagnostyka alternatorów, które nie posiada wbudowanego regulatora napięcia;
- wbudowana ochrona elektroniczna chroni elementy elektroniczne stanowiska przed uszkodzeniem w przypadku nieprawidłowego podłączenia urządzenia.
Zastosowanie:
• w serwisach (warsztatach) naprawy rozruszników i alternatorów w celu określenia stanu technicznego urządzenia przed i po naprawie;
• w stacji kontroli pojazdów (serwisach samochodowych) w celu określenia stanu technicznego zdemontowanych jednostek w celu podjęcia decyzji o możliwości lub niemożności dalszej eksploatacji urządzenia;
• w firmach sprzedających części zamienne do samochodów do przedsprzedażnej kontroli jednostek w celu zmniejszenia reklamacji;
• w instytucjach edukacyjnych w celu nauczania technologii naprawy rozruszników i alternatorów.
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Wymiary (DxSxW), mm |
555×455×930 |
Masa, kg |
96 |
Napięcie zasilania, W |
400 |
Typ sieci zasilającej |
Trójfazowa |
Liczba podłączanych akumulatorów |
2 identyczne po 12V |
Model akumulatora (nie jest zawarty w zestawie) |
Pojemność od 45 do 60 A/h |
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 1 |
Tak |
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 2 |
Nie |
Napięcie znamionowe badanych jednostek, V |
12, 24 |
Badanie alternatorów |
|
Obciążenie badanego alternatora, А |
0-200 dla 12 V 0-100 dla 24 V |
Moc napędu, kW |
5.5 |
Regulacja obciążenia (0-100%) |
Płynnie |
Obroty napędu, obr/min |
0-3000 |
Regulacja obrotów napędu |
Płynnie |
Typ przekładni (napęd/ alternator) |
Pasowa |
Typy pasów |
- Klinowy - Wieloklinowy |
Rodzaje testowanych alternatorów |
„COM” („LIN”, „BSS”), „P-D”, „RLO”, „C”, „SIG”, „F/67” |
Wyświetlane parametry |
- Napięcie stabilizacji; - Prąd przemienny; - Prąd stały; - Obroty napędu; Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; Typ; - Błędy. |
Badanie regulatorów napięcia |
|
Badane parametry regulatorów napięcia |
- Napięcie stabilizacji; - Prąd stały przez uzwojenie wirnika; Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; Typ; - Błędy. |
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
„COM” („LIN”, „BSS”), „P-D”, „RLO”, „C”, „SIG” |
Zabezpieczenie przed zwarciem |
Tak |
Sygnał dźwiękowy przy zwarciu |
Tak |
Badanie rozruszników |
|
Moc badanych rozruszników, kW |
Do 6 |
Parametry mierzone |
- Napięcie; - Prąd przemienny; - Prąd stały. |