MS002 COМ to wielofunkcyjne stanowisko diagnostyczne przeznaczone do szybkiej i dokładnej diagnostyki alternatorów i rozruszników samochodów osobowych i ciężarowych o średniej ładowności.
Wymiary (DxSxW), mm |
550×450×1050 |
||
Masa, kg |
111 |
||
Źródło zasilania |
trójfazowasieć elektryczna |
||
Napięcie zasilania, V |
400 |
||
Moc napędu, kW |
5.5 |
||
Liczba podłączanych akumulatorów |
2 identyczne po 12V |
||
Model akumulatora |
pojemność od 45 do 60 А·h |
||
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 1 |
tak |
||
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 2 |
nie |
||
Napięcie badanych urządzeń, V |
12, 24 |
||
Sterowanie |
mechaniczne elementy sterujące |
||
Tryb badania |
ręczny |
||
Badanie alternatorów |
|||
Maksymalne obciążenie, A |
12 V |
200 |
|
24 V |
100 |
||
Regulacja obciążenia (0-100%) |
płynnie |
||
Obroty napędu, obr/min |
0-3000 |
||
Wybór kierunku obrotu napędu |
dostępnie |
||
Typ przekładni (napęd-alternator) |
pas klinowy / wieloklinowy |
||
Rodzaje testowanych alternatorów |
12 V |
Lamp, COM (LIN, BSS), P-D, RLO, C, SIG, F/67 |
|
24 V |
Lamp |
||
Badanie regulatorów napięcia |
|||
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
12 V |
Lamp, COM (LIN, BSS), P-D, RLO, C, SIG |
|
24 V |
Lamp |
||
Zabezpieczenie przed zwarciem |
tak |
||
Sygnał dźwiękowy przy zwarciu |
tak |
||
Badanie rozruszników |
|||
Moc badanych rozruszników, kW |
do 6 |
MS002 COМ to wielofunkcyjne stanowisko diagnostyczne przeznaczone do szybkiej i dokładnej diagnostyki alternatorów i rozruszników samochodów osobowych i ciężarowych o średniej ładowności.
Przeznaczenie:
Stanowisko przeznaczone do wykonania poniższych zadań:
- ocena stanu technicznego alternatorów 12/24V pod obciążeniem odpowiednio do 200A i 100A;
- badanie sprawności regulatorów napięcia oddzielnie od alternatora;
- ocena stanu technicznego rozruszników 12/24V o mocy do 6 kW na biegu jałowym.
Cechy:
- wygodny system mocowania urządzenia i jego napędu na stanowisku bez użycia dodatkowych narzędzi;
- płynna regulacja obrotów alternatora i prądu obciążenia;
- diagnostyka alternatorów, które nie posiada wbudowanego regulatora napięcia;
- wbudowana ochrona elektroniczna chroni elementy elektroniczne stanowiska przed uszkodzeniem w przypadku nieprawidłowego podłączenia urządzenia.
Zastosowanie:
• w serwisach (warsztatach) naprawy rozruszników i alternatorów w celu określenia stanu technicznego urządzenia przed i po naprawie;
• w stacji kontroli pojazdów (serwisach samochodowych) w celu określenia stanu technicznego zdemontowanych jednostek w celu podjęcia decyzji o możliwości lub niemożności dalszej eksploatacji urządzenia;
• w firmach sprzedających części zamienne do samochodów do przedsprzedażnej kontroli jednostek w celu zmniejszenia reklamacji;
• w instytucjach edukacyjnych w celu nauczania technologii naprawy rozruszników i alternatorów.
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
Alfa Romeo159
147
Mito
156
Aston MartinDB7
AudiA3
A6
A1
A4
Q3
Q5
BentleyContinental
BMW3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
BUGATTIVeyron
CaddilacXT5
CTS-V
ChevroletsILVERADO
cRUZE
AVEO
Chryslser300C
CitroenC5
C4
DS3
DodgeDurango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
Ferrari458 Italia
Berlinetta
Enzo
FiatTipo
500
Doblo
FordFocus
F-150
Escape
Fiesta
GeelyMK
Panda
GMCTerrain
Sierra
Canyon
HONDACivic
CR-V
Accord
HyundaiElantra
i20
Verna
sonata
Sonata
InfinityFX35
Q50
EX
M
JaguarXJ
XF
XJR
JeepWrangler
Grand Cherokee
KiaSoul
Optima
Sorento
Rio
Land RoverRange Rover
Defender
LexusRX350
ES350
S
MaseratiQuattroporte
Mazda3
6
rx-8
MercedesC-class
S-class
A-class
B-class
MiniCooper
One
Peugeot306
407
406
106
Porsche911
Cayene
Panamera
ReanultClio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
Saab9-3
SubaruOutback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
SuzukiSwift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Tata MotorsIndica
Indigo
Safari
Teslas
3
x
ToyotaCorolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
VolkswagenFOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
VolvoV40
V60
S40
XC70
S80
Wymiary (DxSxW), mm |
550×450×1050 |
||
Masa, kg |
111 |
||
Źródło zasilania |
trójfazowasieć elektryczna |
||
Napięcie zasilania, V |
400 |
||
Moc napędu, kW |
5.5 |
||
Liczba podłączanych akumulatorów |
2 identyczne po 12V |
||
Model akumulatora |
pojemność od 45 do 60 А·h |
||
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 1 |
tak |
||
Automatyczne ładowanie akumulatora nr 2 |
nie |
||
Napięcie badanych urządzeń, V |
12, 24 |
||
Sterowanie |
mechaniczne elementy sterujące |
||
Tryb badania |
ręczny |
||
Badanie alternatorów |
|||
Maksymalne obciążenie, A |
12 V |
200 |
|
24 V |
100 |
||
Regulacja obciążenia (0-100%) |
płynnie |
||
Obroty napędu, obr/min |
0-3000 |
||
Wybór kierunku obrotu napędu |
dostępnie |
||
Typ przekładni (napęd-alternator) |
pas klinowy / wieloklinowy |
||
Rodzaje testowanych alternatorów |
12 V |
Lamp, COM (LIN, BSS), P-D, RLO, C, SIG, F/67 |
|
24 V |
Lamp |
||
Badanie regulatorów napięcia |
|||
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
12 V |
Lamp, COM (LIN, BSS), P-D, RLO, C, SIG |
|
24 V |
Lamp |
||
Zabezpieczenie przed zwarciem |
tak |
||
Sygnał dźwiękowy przy zwarciu |
tak |
||
Badanie rozruszników |
|||
Moc badanych rozruszników, kW |
do 6 |