Tester MS013 COM to kompaktowe urządzenie przeznaczone do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12V bezpośrednio w samochodzie i oceny działania regulatora napięcia oddzielnie od alternatora.
Wymiary (DxSxW), mm | 157×85×26 |
Masa, kg | 0.7 |
Źródło zasilania | Bateria akumulatorowa 12B lub AC / DC na 5V/2A |
Temperatura pracy, ℃ | od 0 do +40 |
Temperatura przechowywania, ℃ | od -10 do +50 |
Wilgotność względna, % | ≤75% przy 0…+40 °С ≤0% przy -10…+50 °С |
Badanie regulatorów napięcia | |
Napięcie badanych regulatorów napięcia, V | 12 |
Badane parametry regulatorów napięcia | - Napięcie stabilizacji; - DFM (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora); Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; - Typ regulatora; - Błędy autodiagnozy regulatora. |
Rodzaje badanych regulatorów napięcia | „COM” („LIN”, „BSS”), „P-D”, „RLO”, „C”, „SIG”, „D+” |
Dodatkowe funkcje | |
Zabezpieczenie przed zwarciem | Tak |
Generator sygnału PWM (PWM) | Tak |
Oscylograf | Tak |
Aktualizacja oprogramowania | Tak |
Tester MS013 COM to kompaktowe urządzenie przeznaczone do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12V bezpośrednio w samochodzie i oceny działania regulatora napięcia oddzielnie od alternatora.
Zastosowanie:
Tester MS013 COM pozwala ocenić sprawność alternatorów samochodowych 12V bezpośrednio w samochodzie lub na stanowisku, zapewniając napęd i obciążenie alternatora. Tester pozwala również ocenić sprawność i zgodność ze specyfikacjami technicznymi regulatorów napięcia 12V oddzielnie od alternaratora.
Zalety:
Dodatkowe funkcje:
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Wymiary (DxSxW), mm | 157×85×26 |
Masa, kg | 0.7 |
Źródło zasilania | Bateria akumulatorowa 12B lub AC / DC na 5V/2A |
Temperatura pracy, ℃ | od 0 do +40 |
Temperatura przechowywania, ℃ | od -10 do +50 |
Wilgotność względna, % | ≤75% przy 0…+40 °С ≤0% przy -10…+50 °С |
Badanie regulatorów napięcia | |
Napięcie badanych regulatorów napięcia, V | 12 |
Badane parametry regulatorów napięcia | - Napięcie stabilizacji; - DFM (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora); Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; - Typ regulatora; - Błędy autodiagnozy regulatora. |
Rodzaje badanych regulatorów napięcia | „COM” („LIN”, „BSS”), „P-D”, „RLO”, „C”, „SIG”, „D+” |
Dodatkowe funkcje | |
Zabezpieczenie przed zwarciem | Tak |
Generator sygnału PWM (PWM) | Tak |
Oscylograf | Tak |
Aktualizacja oprogramowania | Tak |
Napisz recenzję