Tester MS013 COM to kompaktowe urządzenie przeznaczone do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12V bezpośrednio w samochodzie i oceny działania regulatora napięcia oddzielnie od alternatora.
Napięcie zasilania |
Bateria akumulatorowa 12V lub 230V AC->5V/2А DC |
Wymiary (DxSxW), mm |
157×85×26 |
Masa, kg |
0.7 |
Stopień ochrony |
IP20 |
Badanie regulatorów napięcia |
|
Napięcie znamionowe badanych regulatorów, V |
12 |
Badane parametry regulatora napięcia |
- Napięcie stabilizacji; - DFM (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora); Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; - Typ regulatora; - Błędy autodiagnozy regulatora. |
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
«COM» («LIN», «BSS»), «P-D», «RLO», «C», «SIG», «D+» |
Dodatkowo |
|
Generator sygnału PWM (PWM) |
Tak |
Oscylograf (pojedynczy kanał) |
Tak |
Zabezpieczenie przed zwarciem |
Tak |
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
Tester MS013 COM to kompaktowe urządzenie przeznaczone do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12V bezpośrednio w samochodzie i oceny działania regulatora napięcia oddzielnie od alternatora.
Zastosowanie:
Tester MS013 COM pozwala ocenić sprawność alternatorów samochodowych 12V bezpośrednio w samochodzie lub na stanowisku, zapewniając napęd i obciążenie alternatora. Tester pozwala również ocenić sprawność i zgodność ze specyfikacjami technicznymi regulatorów napięcia 12V oddzielnie od alternaratora.
Zalety:
Dodatkowe funkcje:
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Napięcie zasilania |
Bateria akumulatorowa 12V lub 230V AC->5V/2А DC |
Wymiary (DxSxW), mm |
157×85×26 |
Masa, kg |
0.7 |
Stopień ochrony |
IP20 |
Badanie regulatorów napięcia |
|
Napięcie znamionowe badanych regulatorów, V |
12 |
Badane parametry regulatora napięcia |
- Napięcie stabilizacji; - DFM (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora); Do regulatorów napięcia COM: - Protokół; - Szybkość wymiany; - ID; - Typ regulatora; - Błędy autodiagnozy regulatora. |
Rodzaje badanych regulatorów napięcia |
«COM» («LIN», «BSS»), «P-D», «RLO», «C», «SIG», «D+» |
Dodatkowo |
|
Generator sygnału PWM (PWM) |
Tak |
Oscylograf (pojedynczy kanał) |
Tak |
Zabezpieczenie przed zwarciem |
Tak |
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |