Tester MS016 to kompaktowe urządzenie wielofunkcyjne przeznaczone do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12/24V, alternatorów „start-stop” 12V i rozruszników bezpośrednio w samochodzie. Tester umożliwia ocenę działania regulatorów napięcia, niezależnie od alternatory, a także odczytać i zapisać dane przekazywane przez magistralę LIN samochodu.
Ogólne | ||
Wymiary (DxSxW), mm | 157×85×18 | |
Masa, kg | 0,3 | |
Napięcie zasilania | podczas badania alternatorów | 12-48 V z akumulatora samochodowego lub stanowiska |
podczas sprawdzania regulatorów | zasilacz z funkcją „Quick Charge 2.0” | |
Wyświetlacz | IPS 4.3" Capacitive touch | |
Temperatura pracy, ℃ | od 0 do +40 | |
Wilgotność względna, % | od 0 do 75 | |
Temperatura przechowywania, ℃ | od -10 do +50 | |
Stopień ochrony | IP20 | |
Kontrola alternatorów/regulatorów napięcia | ||
Napięcie znamionowe badanych alternatorów, V | 12, 24 | |
Rodzaje testowanych alternatorów | 12В | „Lamp”, „SIG”, „RLO”, „RVC”, „C KOREA”, „P/D”, „COM” („LIN”, „BSS”), „C JAPAN”, VALEO „I-StARS” |
24В | „Lamp”, „COM” („LIN”), PWM (SCANIA) | |
Badane parametry | - Napięcie stabilizacji; - Lampka kontrolna; - FR (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora). Dla regulatorów COM: - ID; - Protokół; - Szybkość wymiany danych; - Typ regulatora; Typ protokołu LIN; - Błędy autodiagnozy regulatora. | |
Dokładność pomiaru napięcia, V | ±0,1 | |
Dodatkowo | ||
Aktualizacja oprogramowania | Tak | |
Baza regulatorów napięcia | Tak | |
Obciążenie regulatora napięcia | Nie | |
Obciążenie alternatora | Nie |
Tester MS016 to kompaktowe urządzenie wielofunkcyjne przeznaczone do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12/24V, alternatorów „start-stop” 12V i rozruszników bezpośrednio w samochodzie. Tester umożliwia ocenę działania regulatorów napięcia, niezależnie od alternatory, a także odczytać i zapisać dane przekazywane przez magistralę LIN samochodu.
Zastosowanie:
Tester jest przeznaczony do rozwiązywania poniższych problemów:
1. Badanie sprawności samochodowych alternatorów prądu przemiennego o napięciu znamionowym 12 i 24 V, a także alternatorów układu „start-stop” o napięciu znamionowym 12 V (VALEO I-StARS). Diagnostykę alternatora można wykonać bezpośrednio w samochodzie lub na stanowisku, które zapewnia napęd i obciążenie alternatora.
2. Badanie sprawności regulatorów napięcia oddzielnie od alternatora. Tester jest wyposażony w bazę danych regulatorów napięcia z informacjami o podłączeniu testera do regulatora napięcia.
3. Odczyt i zapis danych z magistrali LIN samochodu (funkcja „LIN analyzer”).
4. Podczas korzystania z kabla MS-33503 tester umożliwia zdiagnozowanie rozrusznika w samochodzie bez demontażu lub na stanowisku, które zapewnia jego mocowanie i zasilanie.
Zalety:
- diagnostyka alternatorów samochodowych 12 / 24V;
- diagnostyka alternatorów układu „start-stop” 12V;
- diagnostyka regulatora napięcia 12/24 V oddzielnie od alternatora;
- baza danych regulatorów napięcia;
- odczyt i zapis danych z magistrali LIN;
- diagnostyka rozrusznika samochodowego przy użyciu kabla MS-33503;
- kompaktowe wymiary;
- wygoda i łatwość obsługi;
- bezpłatna aktualizacja oprogramowania.
Ogólne | ||
Wymiary (DxSxW), mm | 157×85×18 | |
Masa, kg | 0,3 | |
Napięcie zasilania | podczas badania alternatorów | 12-48 V z akumulatora samochodowego lub stanowiska |
podczas sprawdzania regulatorów | zasilacz z funkcją „Quick Charge 2.0” | |
Wyświetlacz | IPS 4.3" Capacitive touch | |
Temperatura pracy, ℃ | od 0 do +40 | |
Wilgotność względna, % | od 0 do 75 | |
Temperatura przechowywania, ℃ | od -10 do +50 | |
Stopień ochrony | IP20 | |
Kontrola alternatorów/regulatorów napięcia | ||
Napięcie znamionowe badanych alternatorów, V | 12, 24 | |
Rodzaje testowanych alternatorów | 12В | „Lamp”, „SIG”, „RLO”, „RVC”, „C KOREA”, „P/D”, „COM” („LIN”, „BSS”), „C JAPAN”, VALEO „I-StARS” |
24В | „Lamp”, „COM” („LIN”), PWM (SCANIA) | |
Badane parametry | - Napięcie stabilizacji; - Lampka kontrolna; - FR (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora). Dla regulatorów COM: - ID; - Protokół; - Szybkość wymiany danych; - Typ regulatora; Typ protokołu LIN; - Błędy autodiagnozy regulatora. | |
Dokładność pomiaru napięcia, V | ±0,1 | |
Dodatkowo | ||
Aktualizacja oprogramowania | Tak | |
Baza regulatorów napięcia | Tak | |
Obciążenie regulatora napięcia | Nie | |
Obciążenie alternatora | Nie |
Napisz recenzję