Wymiary (DxSxW), mm |
655×900×1430 |
|
Masa, kg |
130 |
|
Źródło zasilania |
trójfazowa sieć elektryczna |
|
Napięcie zasilania, V |
400 |
|
Moc napędu, kW |
7.5 |
|
Liczba akumulatorów (nie jest zawarty w zestawie) |
2 identyczne kwasowo-ołowiowe po 12V |
|
Pojemność akumulatora |
minimum 45A·h |
|
Automatyczne ładowanie akumulatora |
tak |
|
Napięcie znamionowe badanych jednostek, V |
12, 24, 48 |
|
Maksymalna długość całkowita badanego urządzenia, mm (m) |
410 (0,41) |
|
Sterowanie stanowiska |
na ekranie dotykowym 12" |
|
Badanie alternatorów |
||
Obciążenie, A |
12 V |
300 |
24 V |
150 |
|
48 V |
50 |
|
Tryb badania |
automatyczny / ręczny |
|
Regulacja obciążenia (0-100%) |
płynnie |
|
Obroty napędu, obr/min |
0-3000 |
|
Regulacja obrotów napędu |
płynnie |
|
Wybór kierunku obrotu napędu |
dostępnie |
|
Typ przekładni (napęd-alternator) |
pas klinowy / wieloklinowy |
|
Rodzaje testowanych alternatorów |
12 V |
F/67,Lamp, SIG, RLO, RVC, C KOREA, P-D, C JAPAN, COM (LIN, BSS), IStars, I-ELOOP |
24 V |
Lamp, COM (LIN), PWM |
|
48 V |
CAN |
|
Badanie rozruszników |
||
Moc badanych rozruszników, kW |
do 11 |
|
Tryb badania |
automatyczny / ręczny |
|
Dodatkowo |
||
Aktualizacja oprogramowania |
dostępne |
|
Baza danych alternatorów |
dostępne |
|
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
dostępne |
|
Wydruk |
dostępne |
|
Połączenie z Internetem |
Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac), Ethernet |
|
Podłączanie urządzeń peryferyjnych |
2 x USB 2.0 |
Stanowisko MS005A służy do oceny stanu technicznego:
1. Alternatorów samochodowych o napięciu znamionowym 12 i 24 V wszystkich typów oraz z dowolnymi terminalami przyłączeniowymi.
2. Alternatorów samochodowych układu „Stop-Start” 12 V i «I-ELOOP» (Mazda).
3. Rozruszników-alternatorów 48 V sterowane za pomocą magistrali CAN. Stanowisko zapewnia możliwość diagnozowania jednostki sterującej tego typu alternatorów za pomocą skanera diagnostycznego.
4. Rozruszników samochodowych o mocy do 11 kW o napięciu znamionowym 12 i 24 V bez obciążenia na biegu jałowym.
Stanowisko wyświetla zmierzone parametry w postaci oscylogramu w czasie rzeczywistym, co pozwala zobaczyć pełny obraz pracy urządzenia i dokładniej określić jego stan.
Dostępne są dwa tryby diagnostyczne: ręczny i automatyczny. Na podstawie wyników testu automatycznego tworzony jest raport, który można wydrukować. Algorytm automatycznego testu generatorów można zmienić według własnego uznania.
Cechy:
• Diagnostyka alternatora w trybie ręcznym lub automatycznym.
• Wyniki automatycznej kontroli można zapisać i wydrukować.
• Baza danych alternatorów.
• Wygodny system mocowania urządzenia.
• Komora termowizyjna do śledzenia temperatury diagnozowanej jednostki lub identyfikacji miejsc lokalnego nagrzewania.
• Ekran dotykowy o przekątnej 12".
• Bezpłatna automatyczna aktualizacja oprogramowania.
Lista diagnozowalnych paskowych rozrusznik-alternatorów 48V (IBSG):
• AUDI: A6/A7/A8/Q7/Q8 z silnikami MHEV 3.0TDI i 3.0TFSI
• BMW: seria 3, seria 5, X3 z silnikami B47 MHEV i B48 MHEV
• FORD: Focus IV/Fiesta VIII/Puma II
• FORD TRANSIT CUSTOM z silnikiem 2.0 ECO HYBRID
• HYUNDAI: Tucson IV
• KIA: Sportage V
Wymiary (DxSxW), mm |
655×900×1430 |
|
Masa, kg |
130 |
|
Źródło zasilania |
trójfazowa sieć elektryczna |
|
Napięcie zasilania, V |
400 |
|
Moc napędu, kW |
7.5 |
|
Liczba akumulatorów (nie jest zawarty w zestawie) |
2 identyczne kwasowo-ołowiowe po 12V |
|
Pojemność akumulatora |
minimum 45A·h |
|
Automatyczne ładowanie akumulatora |
tak |
|
Napięcie znamionowe badanych jednostek, V |
12, 24, 48 |
|
Maksymalna długość całkowita badanego urządzenia, mm (m) |
410 (0,41) |
|
Sterowanie stanowiska |
na ekranie dotykowym 12" |
|
Badanie alternatorów |
||
Obciążenie, A |
12 V |
300 |
24 V |
150 |
|
48 V |
50 |
|
Tryb badania |
automatyczny / ręczny |
|
Regulacja obciążenia (0-100%) |
płynnie |
|
Obroty napędu, obr/min |
0-3000 |
|
Regulacja obrotów napędu |
płynnie |
|
Wybór kierunku obrotu napędu |
dostępnie |
|
Typ przekładni (napęd-alternator) |
pas klinowy / wieloklinowy |
|
Rodzaje testowanych alternatorów |
12 V |
F/67,Lamp, SIG, RLO, RVC, C KOREA, P-D, C JAPAN, COM (LIN, BSS), IStars, I-ELOOP |
24 V |
Lamp, COM (LIN), PWM |
|
48 V |
CAN |
|
Badanie rozruszników |
||
Moc badanych rozruszników, kW |
do 11 |
|
Tryb badania |
automatyczny / ręczny |
|
Dodatkowo |
||
Aktualizacja oprogramowania |
dostępne |
|
Baza danych alternatorów |
dostępne |
|
Zapisywanie wyników diagnostycznych |
dostępne |
|
Wydruk |
dostępne |
|
Połączenie z Internetem |
Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac), Ethernet |
|
Podłączanie urządzeń peryferyjnych |
2 x USB 2.0 |