Obecnie kierunek naprawy urządzeń elektrycznego i elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego staje się coraz bardziej poszukiwany. Większość nowoczesnych samochodów osobowych, a także wszystkie pojazdy elektryczne, są wyposażone w układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym, a liczba i popularność samochodów elektrycznych stale rośnie. Dlatego otwarcie nowego kierunku naprawy urządzeń elektrycznego i elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego jest obiecujące.
Obecnie kierunek naprawy urządzeń elektrycznego i elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego staje się coraz bardziej poszukiwany. Większość nowoczesnych samochodów osobowych, a także wszystkie pojazdy elektryczne, są wyposażone w układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym, a liczba i popularność samochodów elektrycznych stale rośnie. Dlatego otwarcie nowego kierunku naprawy urządzeń elektrycznego i elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego jest obiecujące.
Przez nasz dział szkoleniowy został opracowany specjalny program „Diagnostyka i naprawa urządzeń elektrycznego wspomagania układu kierowniczego”, który pozwoli Ci:
Program kursu składa się z części teoretycznej i praktycznej, szkolenie trwa cztery dni i obejmuje poniższe tematy:
W praktyce opanujesz:
Szczególna uwaga zwrócona jest również na wybór sprzętu do regeneracji pomp elektrycznych i przekładni elektrycznych, narzędzi i materiałów (lakiery, uszczelniacze silikonowe, topniki itp.). Część zajęć odbywa się w zakładach produkcyjnych naszej firmy.
Na życzenie klienta i pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia, możliwe jest bardziej szczegółowe badanie i naprawa elektrohydraulicznego i elektrycznego wspomagania układu kierowniczego poszczególnych modeli samochodów.
Harmonogram szkoleń dobierany jest indywidualnie. Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat.
Może cię również zainteresować szkolenie w zakresie diagnostyki i naprawy rozruszników i alternatorów Zachęcamy do zapoznania się z kursem.