MS015А to proste i łatwe w użyciu urządzenie do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12 i 24 V z kontrolowanym lub cyfrowym regulatorem napięcia bezpośrednio w samochodzie.
Tester będzie przydatny zarówno dla małych warsztatów samochodowych, jak i dużych serwisów do określenia typowej awarii alternatora – awarii regulatora napięcia.
Napięcie zasilania, V |
10-32 z akumulatora samochodowego lub stanowiska |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
120×65×18 |
|
Masa, kg |
0,3 |
|
Wyświetlacz |
Dotykowy TFT-LCD Przekątna – 2,8” |
|
Stopień ochrony |
IP20 |
|
Kontrola alternatorów |
||
Napięcie znamionowe badanych alternatorów, V |
12, 24 |
|
Rodzaje testowanych alternatorów |
12 V |
COM (LIN», BSS), SIG, RLO, RVC, C KOR., P-D, C JAP. |
24 V |
COM, PWM |
|
Badane parametry |
- Napięcie stabilizacji; - FR (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora). Dla regulatorów COM: - ID; - Protokół; - Szybkość wymiany danych; - Błędy autodiagnozy regulatora. |
|
Dokładność pomiaru napięcia, V |
±0,2 |
|
Dodatkowo |
||
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
MS015А to proste i łatwe w użyciu urządzenie do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12 i 24 V z kontrolowanym lub cyfrowym regulatorem napięcia bezpośrednio w samochodzie.
Tester będzie przydatny zarówno dla małych warsztatów samochodowych, jak i dużych serwisów do określenia typowej awarii alternatora – awarii regulatora napięcia.Zastosowanie:
Tester MS015А służy do ekspresowej diagnostyki alternatorów samochodowych 12 i 24 V z kontrolowanym lub cyfrowym regulatorem napięcia bezpośrednio w samochodzie. Tester umożliwia określenie:
• zgodność napięcia wyjściowego alternatora z jego wartością znamionową;
• zdolność i dokładność regulacji napięcia wyjściowego przez alternator;
• sprawność kanału sprzężenia zwrotnego (FR, DFM, M, LI) regulatora napięcia;
• dane regulatora napięcia typu COM, które pomogą dobrać jego odpowiednik w przypadku awarii.
Zalety:
• Diagnostyka alternatorów samochodowych 12/24V w samochodzie bez jego demontażu;
• Zasilanie testera z sieci pokładowej pojazdu;
• Kompaktowe wymiary i łatwość w użyciu;
• Bezpłatna aktualizacja oprogramowania.
Napięcie zasilania, V |
10-32 z akumulatora samochodowego lub stanowiska |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
120×65×18 |
|
Masa, kg |
0,3 |
|
Wyświetlacz |
Dotykowy TFT-LCD Przekątna – 2,8” |
|
Stopień ochrony |
IP20 |
|
Kontrola alternatorów |
||
Napięcie znamionowe badanych alternatorów, V |
12, 24 |
|
Rodzaje testowanych alternatorów |
12 V |
COM (LIN», BSS), SIG, RLO, RVC, C KOR., P-D, C JAP. |
24 V |
COM, PWM |
|
Badane parametry |
- Napięcie stabilizacji; - FR (sprzężenie zwrotne regulatora o obciążeniu alternatora). Dla regulatorów COM: - ID; - Protokół; - Szybkość wymiany danych; - Błędy autodiagnozy regulatora. |
|
Dokładność pomiaru napięcia, V |
±0,2 |
|
Dodatkowo |
||
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |