Stanowisko MS 1000+ pozwala ocenić stan techniczny amortyzatorów samochodów osobowych wszystkich typów i określić potrzebę ich naprawy, a także ocenić jakość naprawionego amortyzatora i sprawdzić zgodność danych roboczych amortyzatorów z wymaganiami technicznymi.
.
Napięcie zasilania, V |
400 |
|
Typ sieci zasilającej |
Trójfazowa |
|
Moc napędu, kW |
3.7 |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
970×480×2500 |
|
Masa, kg |
350 |
|
Sterowanie zaciskami stanowiska |
Pneumatyczne |
|
Ciśnienie robocze pneumatycznego układu stanowiska, bar |
6 |
|
Tryb pracy |
Ręczny / automatyczny |
|
Badanie amortyzatora |
||
Rozmiar badanego amortyzatora |
Maksymalny, mm |
780 |
Minimalny, mm |
250 |
|
Regulacja wysokości montażu amortyzatora |
Ręczne |
|
Skok trzpienia amortyzatorów, mm |
Regulowany od 50 do 150 |
|
Ustawianie skoku amortyzatora |
Ręczne |
|
Dopuszczalne obciążenie zwolnienie/ kompresja, kg |
1000 |
|
Częstotliwość drgań amortyzatora |
Maksymalna, min-1 |
180 |
Minimalna, min-1 |
10 |
|
Prędkość tłoka amortyzatora (przy skoku 50 mm) |
Maksymalna, m/s |
0,477 |
Minimalna, m/s |
0,026 |
|
Pomiar temperatury amortyzatorów |
Tak |
|
Dodatkowo |
||
Drukowanie danych |
Tak |
|
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
|
Połączenie z Internetem |
Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac) |
|
Podłączanie urządzeń peryferyjnych |
2 x USB 2.0 |
Stanowisko MS 1000+ pozwala ocenić stan techniczny amortyzatorów samochodów osobowych wszystkich typów i określić potrzebę ich naprawy, a także ocenić jakość naprawionego amortyzatora i sprawdzić zgodność danych roboczych amortyzatorów z wymaganiami technicznymi.
.
Zastosowanie:
Stanowisko MS1000+ umożliwia uzyskanie dokładnych informacji o stanie technicznym amortyzatora i może być wykorzystywane do:
Zalety:
Producent: MSG Equipment
Acura TL
Acura TSX
Acura Rl
159
147
Mito
156
DB7
A3
A6
A1
A4
Q3
Q5
Continental
3 series
5 series
x1
x2
x3
x4
x5
x6
Veyron
XT5
CTS-V
sILVERADO
cRUZE
AVEO
300C
C5
C4
DS3
Durango
Challenger
Dart
Grand
Caravan
458 Italia
Berlinetta
Enzo
Tipo
500
Doblo
Focus
F-150
Escape
Fiesta
MK
Panda
Terrain
Sierra
Canyon
Civic
CR-V
Accord
Elantra
i20
Verna
sonata
Sonata
FX35
Q50
EX
M
XJ
XF
XJR
Wrangler
Grand Cherokee
Soul
Optima
Sorento
Rio
Range Rover
Defender
RX350
ES350
S
Quattroporte
3
6
rx-8
C-class
S-class
A-class
B-class
Cooper
One
306
407
406
106
911
Cayene
Panamera
Clio
Kwid
Twingo
Megane
Symbol
Fluence
Laguna
Koleos
9-3
Outback
Forester
XV
iMPREZA
WRX
Swift
Vitara
Aerio
SX4
Grand
Vitara
Indica
Indigo
Safari
s
3
x
Corolla
Auris
Avensis
Camry
RAV-4
FOX
LUPO
POLO
GOLF
JETTA
PASSAT BORA
Phaeton
Tiguan
Touareg
Caddy
V40
V60
S40
XC70
S80
Napięcie zasilania, V |
400 |
|
Typ sieci zasilającej |
Trójfazowa |
|
Moc napędu, kW |
3.7 |
|
Wymiary (DxSxW), mm |
970×480×2500 |
|
Masa, kg |
350 |
|
Sterowanie zaciskami stanowiska |
Pneumatyczne |
|
Ciśnienie robocze pneumatycznego układu stanowiska, bar |
6 |
|
Tryb pracy |
Ręczny / automatyczny |
|
Badanie amortyzatora |
||
Rozmiar badanego amortyzatora |
Maksymalny, mm |
780 |
Minimalny, mm |
250 |
|
Regulacja wysokości montażu amortyzatora |
Ręczne |
|
Skok trzpienia amortyzatorów, mm |
Regulowany od 50 do 150 |
|
Ustawianie skoku amortyzatora |
Ręczne |
|
Dopuszczalne obciążenie zwolnienie/ kompresja, kg |
1000 |
|
Częstotliwość drgań amortyzatora |
Maksymalna, min-1 |
180 |
Minimalna, min-1 |
10 |
|
Prędkość tłoka amortyzatora (przy skoku 50 mm) |
Maksymalna, m/s |
0,477 |
Minimalna, m/s |
0,026 |
|
Pomiar temperatury amortyzatorów |
Tak |
|
Dodatkowo |
||
Drukowanie danych |
Tak |
|
Aktualizacja oprogramowania |
Tak |
|
Połączenie z Internetem |
Wi-Fi (802.11 a/b/g/ac) |
|
Podłączanie urządzeń peryferyjnych |
2 x USB 2.0 |